Rode plekjes/bultjes

Hallo, ik heb dus last van uitgeknepen puistjes, dat nu rode bultjes zijn zegmaar, beetje korstjes. En ik kan het wel wegwerken, maar ik ga straks naar mijn vriendje en als we dan zoenen dan gaat de make up er helemaal af en ziet het er niet meer uit (het is namenlijk op mijn kin). Klinkt misschien een beetje stom haha, maar heeft iemand een idee waardoor ik het misschien kan wegwerken en het er niet zomaar af gaat? Niet dat ik me schaam ofzo ervoor, maar ik zou het wel fijner vinden als je ze niet kon zien.

Iemand?

Ik denk dat jouw vriendje je liever ziet met een paar rode plekjes op je kin, dan een plamuurlaag op je kin hoor:) Maar als je ze echt wil concealen is het enige wat je kan doen er concealer opdoen en erover met een beetje poeder om het te ‘setten’ zeg maar :slightly_smiling_face:

Mss eerst wat primer en dan foundation/poeder?
En nu hopen dat hij niet aan je kin gaat likken ofzo.

slakkengel van de action helpt echt, maar op kort termijn heb je er niet veel aan.
ik zou nu alleen wat foundation erop doen en misschien wat poeder.

haha heb precies hetzelfde probleem ;p geen idee, ik doe er gewoon foundation+poeder op en als ik thuis ben smeer ik er tea tree op in de hoop dat t uitdroogt/weggaat…

Smeer er gewoon niks op.

Je kan het niet wegwerken.
Je gezicht insmeren met een goede dagcreme kan 't vocht binnen houden, waardoor 't niet uitdroogt.
En voor 't slapen gaan smeer ik op korstjes altijd een klein beetje vaseline, dan krijg je geen litteken.
Aan de andere kant, it’s your boyfriend. Hij zal je opeens niet minder leuk vinden hoor.