Hey,
Ik zit al een poosje met een heel raar vervelend plekje op mijn hoofd. Het is niet heel erg groot denk maximaal 2,5 cm in doorsnede, maar hij is heel erg rood van kleur en kan soms ook ontzettend jeuken en op het andere moment is het niet zo rood en jeukt het totaal niet. Er zitten in die buurt niet heel erg veel schilfertjes ofzo. Ik heb er dus alleen last van als het jeukt, ik kan het goed bedekken door mijn scheiding in het midden te trekken. Maar als ik bijvoorbeeld bij de kapper ben krijg ik wel altijd de vraag wat dat is en of ik niet al eens bij de huisarts langs ben geweest. Nou ik ben daar inmiddels al twee keer geweest, één keer heb ik een antischimmel zalf gekregen omdat meneer ervan overtuigt was dat ik een schimmelinfectie zou hebben. Dit heeft het tegengestelde effect gehad en het werd daardoor veel erger dan het was, meteen nadat ik daarmee gestopt ben werd het weer minder maar bleef het zoals ik het altijd heb gehad. De andere keer heeft hij me een soort shampoo voorgeschreven en dit heeft ook totaal niet gewerkt, het stonk ook nog eens vreselijk.
De laatste dagen heb ik er weer meer last van en heb ik besloten om wéér naar de huisarts te gaan omdat ik het zat ben om af te wachten of het ooit vanzelf beter zou worden, want inmiddels loop ik hier al een paar jaar mee rond. Ik heb besloten om één van mijn ouders mee te nemen om duidelijk te maken dat dit niet langer kan. De vorige keer heb ik gevraagd of hij me door kon verwijzen naar een dermatoloog, volgens de huisarts was dat niet nodig en zou het vanzelf minder worden en moet ik geduld hebben. Ik ben nu dus bang dat hij me weer niet wil doorverwijzen en dat hij weer allemaal zalfjes of dingen voor gaat schrijven in de hoop dat er iets tussen zit wat werkt. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een verwijzing naar een dermatoloog kan krijgen en ervoor kan zorgen dat hij niet weer allemaal random middelen gaat uitproberen??