Rode oogschaduw

Ik ben op zoek naar rode oogschaduw.
Ik heb deze nodig voor een feest maar verwacht niet dat ik 'm daarna nog veel zal gebruiken dus ik wil liever niet te veel betalen.

Iemand een idee waar ik dit kan vinden?

Poeh. Ik weet alleen dat-ie in het 88-pallete zit. Ik zal even voor je zoeken.

Op www.boozyshop.nl kun je vast wel wat vinden :wink:

MNY heeft er een denk ik

hahah hoezo wil je rode oogschaduw? dan lijkt het net alsof je gehuild hebt :grinning:

Idd MNY kleur 329 Klik voor een swatch.
En verder idd nog een 88 palette, rood is namelijk érg lastig te krijgen.

Ik denk voor sinterklaas ofzo :'3

of voor kerst:P dat kan ook nog xD

MAC? maar dat is wss boven je budget.
Moet het echt helderrood zijn? Als je bordeau neemt, is het wel makkelijker te vinden.

http://www.boozyshop.nl/cosmetics-pearl-mania-p-1453.html
kleur FANTA

http://www.boozyshop.nl/cosmetics-glitter-p-1620.html
kleur RUBY

heb even rondgeken op boozyshop.nl, maar meer vind ik niet.

ik heb er een van de kruidvat, zoon goedkoop ding gekocht, maar dies wel goed hahaha, mja das alweer een tijdje geleden dus ik weet nie of ze het nog hebben… suc6!

.

Essence heeft geen rood.
Goede rode oogschaduw is lastig te vinden. Amper.

misschien heel dom dat ik dit zeg!

maar als het voor 1x is, kan je dan niet gwn wat rode lippenstift ofzo boven je oog smeren? :blush:

of lipgloss, sommige mensen gebruike lipgloss als blush, dus het kan vast ook wel een keertje als oogschaduw

Dan wordt het roze -______-’’ En plakkerig.

Beter gebruik je een rood lippotlood en ga je dat blenden. Dan blijft het wel rood.

Iemand hier postte een MNY oogschaduw, ik zou die kopen want ik heb een oogschaduw van MNY en die is wel fijn *al is dit natuurlijk geen garantie dat jij dezelfde ervaring met n andere kleur hebt, maar ok*

ik dacht dat ook al. of blusher ofzo.

idd blusher. van die rode waterbasis smink, ziet er miss beetje raar uit, maar dat weet ik niet haha. Rood lippotlood idd is een goede!

shmink, lippotlood, of oogschaduw lenen van iemand?