Rode neus

heey,
ik heb een best wel erge rode neus, wat kan ik hier aan doen?
zolang ik weet ben ik nergens allergies voor!
ik heb al een zelfbruinende dagcrème en ik doe er ook clamoeflage op(of hoe je t ook schrijft) wat kan ik nog meer doen? de clamouflage gaat er al heel snel van af en ik wil van de rode neus af!
kusjes

nee ik heb geen puisten

Welke make-up heb je dan geprobeert ?

kwart over 7 denk je dan dat er iemand zou zijn?
& de meeste moeten gewoon naar school dus kunnen ook niet antwoorden he.

nee dat is ook zo, maar ik wou gewoon ff dat het onderwerp omhoog ging en was nogal wanhopig… Hahaha, nee grapje ik ben niet wanhopig. Maar ik hoop wel dat iemand mij serieus kan helpen
@_Sally ; Ik gebruik dream matte mousse (020 cameo, matte-perfect mousse foundation) en ooknog een zelfbruinende dagcrème Nivea visage summer beauty (lichte zelfbruinende)

ik heb t probleem ook -.- erg fijn
en als k buiten kom in de kou… dan dan dan is t echt verschrikkelijk xD
mn oma smeert er altijd groene troep op ? die heeft t probleem ook xD

Misschien een beetje laat smeer er vaseline of neem een ijsklontje;) en daarna vaseline helpt bij mijn vriendin :wink:
xx

Oke, maar moet je lang fietsen waardoor je neus erg rood word?
Of heb je het altijd al gehad?

ik moet een kwartier fietsen naar school toe. Maar als ik een paar uur op school ben heb ik er nog steeds last van.
@ Liiselotte; dat groene spul wat jou oma op haar neus smeert dat camoufleert ook, dat heb ik een keer in een filmpje gezien van marcha. je ziet het groene dan niet meer. Maar kun je dat gewoon bij de drogist kopen?

?

Heb ook wel best last van een wat rode neus. Als het bij jou van de kou is zou ik proberen om er wat vaseline op te smeren. Zo komt de kou niet door dat laagje vaseline…

Groen camouflagerpoduct helpt ook wel maar dan moet je al heel je neus gaan volsmeren. Ik heb dr van der hoog couperose poeder (groene poeder = 15 euro bij essenza) maar ik heb zelf al een droge huid en je ziet het ook wel wat zitten vind ik.

Nou ik smeer er morgen vasaline op, misschien helpt het! Ik doe geen foundation op, dus ik hoop echt dat het werkt anders zit ik dalijk op school met een rood hoofd! hahaha

Whahaha hier een medelotgenoot, helaas wordt ik met kerst op mn werk altijd toegezongen als rudolf the rednose raindier ofzo xD Nou lekker … Maargoed ik camoufleer mn neus ook gewoon :stuck_out_tongue:

Ik gebruik altijd tegen rode plekjes groene poeder of noujaa tis een soort van concealer

ja dat heb ik nou ook D: echt geen foundation of concealer of wat dan ook helpt bij mij :S

foundation gaat geen rode vlekken tegen hoor, en zelfbruiner al helemaal niet…
groene concealer moet helpen :roll_eyes:

Doe normaal ¬¬

En trouwens misschien als je veel puisten op je neus hebt, moet je er niet aan zitten… dan word het namelijk nog roder

ja echt overal. Je hebt ook nog een coverstick. Wat mascha gebruikte was de all round concealer van Catrice. Die koop je bij de kruidvat.

Misschien kan je beter het probleem aanpakken i.p.v. van de gevolgen. Dus als het puistjes of bultjes zijn dan moet je daar even spul voor halen en als het door de ‘kou’ komt; dat had ik ook, maar nu ga ik met de bus en dus heb ik er minder last van en iedereen vond het ook schattig bij me staat, dus ik accepteer het gewoon…

omg