rode neus

Ik heb heel vaak een rode neus en dat ziet er echt niet uit… Oké, niemand die het echt ziet behalve me ouders en zusje maar toch. Het is dus zo dat als ik uit de douche m’n neus rood is, en dat blijft dan de hele avond zo, en de ochtend enzo, is ie ook altijd rood, overdag doe ik wel gewoon foundation op m’n gezicht enzo, dus dan zie je het. Maar toch vind ik het irritant, en ik weet niet hoe het komt. Weet iemand misschien hoe dit ‘over gaat’ ofzo, of wat dan ook…?!

Camouflage stick. en dan foundation. en als je naar buiten gaat een sjaal over je neus heen

http://api.ning.com/files/SAlxQawGNkE7878NA8*tVPMYpf2ehoBoJ1tsUYxqyhx9ryxNrOmSGDFszMxhDaJ6RKJZf41fiAMBcYKnq3MqvFlZisWrpEZO/51321746_SadClown_sat.jpg

Ja dat doe ik ook, maar als ik bijvoorbeeld net heb gedoucht in de avond dan ziet niemand het echt ofzo, maar toch vind ik het irritant, en als ik net gedoucht heb dan ga ik ook niet weer make-up op doen… maar ik dacht misschien is er een reden voor ofzo of misschien hebben andere het ook…

Heb ik ook hoor! Maarja boeiend, mijn hele gezicht heeft van die lelijke rode vlekken als ik geen foundation op heb.
Ik denk niet dat je de enige bent die dit heeft hoor :wink:

Ja dat heb ik ook -.-
nee dat dacht ik al maar toch…;p

yup, ik ook!

waarschijnlijk komt het door warmte of kou en natuurlijk vochtigheid (regen, water/douche, zwemmen enz.) bevorderd het ook nog eens

van die groene concealer. :slightly_smiling_face:

vriendin van mij heeft het ook. Ik vind het wel schattig xD

ik heb dat juist wanneer het erg koud is. ik weiger alleen mn hele neus onder de foundation te smeren, het gaat vanzelf wel weg. :]

Ja ik heb het ook als het koud, dan word m’n neus rood, en dus als ik gedoucht maar dan niet net nadat ik gedoucht heb maar gewoon zowat de hele avond, maar ik denk niet dat het door de warmte van de douche kom ofzo, want in de zomer heb ik meestal ook geen rode neus ofzo…
en ik doe ook niet echt veel foundation of cover stick op ofzo, een beetje… want anders gaat dat ook weer teveel je porien verstoppen enzo ;s

Precies. Je hebt het nou eenmaal, doe je niks aan (:

Jup haha.
maar gelukkig is het overdag ook veel minder enzo (:

Ik heb dat altijd van de kou.
maar ik zou niet weten hoe je er vanaf geraakt…
upje dus

HAHA :grinning_face_with_smiling_eyes:

Iedereen heeft het denk ik als het heel erg koud is.

jaa dat heb ik ook en nu is het helemaal schraal met allemaal velletjes, 1 dikke uitslag. misschien een allergische reactie maar ik denk door het warm-koudverschil. dus je moet erop letten dat je niet te heet doucht etc.

nee, maar ik douche sowieso al nooit te heet, want daar kan ik niet tegen x]