rode met witte stippen flamenco schoentjes

zwarte legging en zwart jurkje

die schoentjes, een zwart/donkerblauw-wit gestreept shirtje [met fijne! streepjes] zwarte of donkerblauwe skinny, witte riem, armbanden met streepjes/stipjes erbij, voor een beetje nautische stijl.

Of een retro jurk,
http://cn1.kaboodle.com/hi/img/2/0/0/34/b/AAAAAuFK4XsAAAAAADSxGw.jpg
Zoals deze in het zwart, met een uitlopende petticoat aan de onderkant, en dan een lange ketting met zwart en rood erbij, en je haar in een losse grace kelly rol, en een grote zonnebril met matte rode lippenstift. Liefde.

met een broek - shirtje / jurkje / rokje - shirtje
zolang de stoffen maar effen van kleur zijn en dus niet met allemaal prints erop enzo.
de kleuren wit / zwart / grijs / zelfde kleur rood zijn leuk =)
ze kunnen bij heel veel, zolang je je kleren en eventuele sieraden heel simpel houd :stuck_out_tongue:

wtf die zijn echt lelijk.

zwart jurkje?
pff ik zou het echt niet weten!
Moeilijk te combineren;)

Ik zou gewoon wat aandoen, niet te veel over nadenken, als je maar geen felgroene broek erbij doet. Heb je geen zwart/witte shirts met print? Of donkerblauw/donkerbruine print? Dan is het al niet meer saai :grin:

Ik vind ze tooooof! Ik wil graag zo’n spaanse jurk voor de laatste schooldag en met zulke schoentjes, maar mag van m’n moeder geen kleren daarvoor kopen, omdat ik het dan maar een keer aan heb.