rode met witte stippen flamenco schoentjes

oke, het is geen miskoop maar ik vroeg me af hoe jullie het zouden combineren, want ik vind altijdmaar broek met wit shirtje saai worden…

http://i42.tinypic.com/mw7609.jpg

alvast bedankt

eerlijk gezegt vind ze niet mooi, sorry.
ik zou het niet met een jurkje dragen, maar ik weet het niet zo goed :wink:

maakt niet uit, toch bedankt

ik heb deze schoenen lang geleden gekocht, ze zijn nu te klein dus ik draag ze zowieso niet meer. Ik combineerde die gewoon met een skinny, staat heel leuk!
En dan kan je er wel meer dan een wit shirtje op doen hoor ^

misschien kan je toch met een skinny doen, of een witte skinny jeans, bijvoorbeeld een rood of wit of grijs t-shirt. (effen dus) en dan met een sjaaltje, of een cardigan. niet te opvallend want dat zijn die stippen al xD

ik vind ze heel leuk - maar combineren?
het beste kun je ze mischien dragen met een wit bloesje en een vestje(zwart) maar ik denk niet echt dat je ze kan dragen met veel andere kleuren anders word het zosnel barbie/kermis.
grijs kan trouwens ook. een grijs vest met een wit shirtje/blousje en een broek/legging met die schoentjes. of een grijze legging.

Ik leg het wel allemaal moeilijk uit zeg.
x

haha bedankt iemand die het wél leuk vind :stuck_out_tongue: ik realiseerde het me al dat het moeilijk combineren werd toen ik ze kocht XD maar bedankt iedereen

Ehm
gewoon met een spijkerskinny en een wit ietwat wijd shirtje met een rode cardigan eroverheen. En dan misschien nog een lange zilvere ketting met bijv. een medaillon eraan.

bedankt, vind ik wel een goed idee

Waah zo mooi!

maar om te combineren zou ik het op een rok of jurkje doen.
geen strak jeansrokje maar eerder iets los, zwierig en eventueel met een legging.
op een broek lijkt het mij nogal raar
maar misschien is dit omdat ik dat nog nooit gezien heb :slightly_smiling_face:

ik vind ze niet zo.

maar onder een rokje of jurkje staan ze denk ik nog het leukst. geen spijkerbroek ofzo.

haha die heb iik in het rood met zwarte stippen maar die draag ik nooit omdat het iets spaans is en ik vind het pipo achtig staan dus als souvenir ja als gewone schoenen nee

oh, wat ik nog vergeten was;

1. ik zou het niet op grijs dragen, dat maakt je outfit te dof voor bij zo’n schoenen
  2. kleuren gaan wel zolang je te felle broek of rok draagt
    qua shirt of vest mag je er gerust op los kleuren!
    3.en zoals ik al over dat dof zij,
    zou ik ook geen zwarte broek dragen.

van kleuren in het algemeen zou ik geen oranje, roos of lichtpaars dragen (:

en PS vanwaar heb je ze?
ze zijn zoo leuk!

wat schattig ;DD

maar ik heb geen idee

bedankt voor de reacties, ookal vind iemand het nietmooi@ siiel, op internet kan je zoeken op flamenco schoentjes, ik heb ze uit de hoge ramen uit Deventer mocht je daar ooit nog eens komen kan je even opinternet zoeken waar dat is maar bedankt voor de hulp

verschrikkelijk
als ze nou nog subtiel waren met een mooie hak
maar dit is egt te fout en kinderachtig
nee, ik zou t niet aan doen

Funny.
Maar geen idee haha
upje vjou.

misschien als je ooit gaat flamenco dansen?

maar niet voor overdag

uhm oke duidelijk xD

iemand nog?