Rode Lipstick naar school

als t je staat, zou ik heel lichtjes mascara op doen. anders wordt t een kunstwerk!

ik zou het niet doen alsk jou was

Ja hoor waarom niet, ik doe het zelf ook wel eens :slightly_smiling_face:

je moet er het type voor zijn.
bij sommige :wauw
bij sommige : gatver.

Er is een kleur rode lippenstift voor iedereen.
Ik zeg ja, maar ik zou zeggen pas rond de 17/18 en goed gecombineerd met kleding, andere make-up etc.

Ik draag regelmatig felrode of donkerrode lippenstift naar werk of universiteit, maar ik ben 20, dus vind ik best dat dat kan :wink:

Veel meiden uit mijn klas doen dat. Niet FEL rood ofzo, maar zacht rode lippenstift. Ik vind het wel mooi:) maar je moet wel de goede kleur uitkiezen

ach, ze vinden me toch al raar op school :’'D

Het is té. Het is wel mooi, maar echt, iedereen ziet alleen maar lippenstift als je dat op school op hebt! Een meisje bij ons had dat ook, en ik kan me nog herinneren dat we toen in Rome een mariabeeldje zagen met een beetje scheef geverfde rode lippen en toen was het meteen 'haha, dat is *dat meisje*" :stuck_out_tongue: Een beetje rood, okee, maar heel rood zou ik echt bewaren voor buiten school, feestjes en zo.

-

-

Dat moet je zelf weten bij sommigen staat het mooi, bij sommigen niet.
Bij mij staat het bijvoorbeeld niet want ik heb sproeten en dan vindt ik het niet zo mooi.
maar je moet het zelf weten.

je kunt ook met je vingertoppen een klein beetje lipstick aanbrengen
dat geeft toch net een beetje extra, maar is niet too much…

Ik zou’t echt niet doen, te heftig voor school

ik snap eigelijk niet waarom het niet zou kunnen?
ik doe het af en toe op, maar dan ook gewoon knalrood en ik heb er tot nu toe alleen complimentjes over gehad.
ik zeg ja het kan.

Ligt helemaal eraan hoe je eruit ziet.
Post eens een foto

Ja ik vind het wel kunnen, maar dan zou ik verder alleen mascara opdoen.

Ik heb heel vaak donkerrode/kersen kleur lippenstift op naar school. Maar niet superfel juist licht. Het staat bij mij heel natuurlijk of 't van mezelf is omdat ik ook donker haar heb dus vind 't wel kunnen.

Ligt toch voor een deel wel aan je leeftijd
en je stijl uiteraard…

ja! je moet anyway doen wat je zelf mooi vind right ? (:

Ik vind het meer iets voor feestjes