Rode Lipstick naar school

Hot of Not?

Ik vind het supermooi maar weet niet of ik het durf.

Ligt eraan. Ik weet niet hoe het bij je staat.

Hm. Dat moet jij weten, als het je niet staat, zou ik het niet doen.
Ik vind rode lippenstift alleen mooi als je bleek bent, en volle lippen hebt.

+ Ik vind het not als je slechts 12/13 bent met een kinderkoppie, maar dat is slechts mijn mening.

Ik ben het beide ;p Maar is het niet té?

Mee eens. Ik vind rode lippenstift best wel ‘sophisticated’ en volwassen, bij de goede personen. Het kan ook helemaal verkeerd uitpakken, en dan lijkt het weer hoerig.

Plaats anders even een foto.

Nee maar dat komt omdat ik gewoon lipstick vies vind staan maakt niet uit of het jong of oud is.

Ik heb thuis ook super rode lippenstift en dat doe ik er dik op, maar gelijk daarna haal ik er een tissue bij zodat het minder rood wordt…dan is het niet super rood, maar wel mooi rood en mat! Staat mooi vind ik =)

Ik wilde het laatst ook op doen, maar vind mezelf er eigenlijk nog iets te jong voor ofzo.

Rode lipstick is er om mannen naar je te laten verlangen en het mooier maken van de vrouw. Rood is de kleur van seksualitijd. (En dus niet menstruatie alleen!)
Dus als een vrouw rood aan heeft is ze aantrekkelijker.

Daarom vind ik dat je wel ongeveer 16+ moet zijn om het te kunnen hebben. (Niet te veel focussen op de leeftijd, maar het is een schatting naar de mensen in mijn omgeving)

Ik vind het eigenlijk toch iets té om naar school te dragen.

waarom niet??
als dat is hoe jij bent waarom zou je dat dan niet doen…??
ik vind het echt lef hebben als je het doet maar als het je
staat is het wel supertoff…

Kan gewoon

Ik zou dat echt niet doen.
Dat gaat enkel op feestjes.
Op school geeft dat zo’n air van… tja, hoe moet ik dat uitleggen.

Alsof je als politica in je bikini naar de Kamer zou gaan. That’s it :slightly_smiling_face:

Een meisje die ik ken had ook een keer hele felle rode lippenstift op en toen kwam er een leraar naar haar toe om te vragen met wie zij nou weer had lopen zoenen :’) maar ik doe ook wel eens rode lippenstift op, alleen heel lichtjes zodat het er wat natuurlijker uitziet.

Hmm ik vind het wel kunnen als je de goede persoon ervoor bent, maar dat kan ik natuurlijk niet beoordelen… Maar ik vind wel dat je 16 moet zijn, op zn minst. Het ligt er ook aan hoe je eruit ziet, en wat je erbij draagt. Maar ik vind het wel mooi. Hoe oud ben je?

Hahaha xD

Bij ons op school doet iedereen dat soort dingen gewoon.
Sommige lopen er wel idioot bij maar das niet mijn probleem xD

Ik vind dat het wel kan. (:

geen dikke laag felrode lippenstift die naar knaloranje neigt, als het gewoon lichtjes is aangebracht en niet al te fel is vind ik het zeker wel kunnen