Rode lippenstift

Is rode lippenstift mooi bij blond haar en blauwe ogen? En welke kleur rood is dan het mooist? Dieprood of heel vel ofzoo?

Thx… Xx.

Ik zelf vind het iets minder, ik vind het meer iets voor mensen met donker haar ofzo… Maar het kan wel :slightly_smiling_face: Maar dan moet je het niet te extreem doen :wink:

T ligt ook aan je huidskleur.
Ik heb ook donkerblond haar & Blauwe ogen. Maar mijn huid is héél lichtjes. Dus bij mij staat t wel. Maar je moet t ook zelf uitproberen he :wink:

is bij iedereen anders denk ik, ik houd zoiezo niet zo van rode lippen… maar het moet je gewoon staan

hmm… het kàn mooi zijn, maar misschien krijg je dan al gauw de barbielook… je moet het gwn 'ns uitprobere met een testertje bij hema ofzo…
Post je ook 'n foto :relieved: ?

Bij sommige blondines staat het wel maar als ik jou was zou ik niet een velle en niet een donkere nemen je weet wel :relieved: (gewoon uitproberen)

Gwen Stefani heeft ook blond haar ^^… maar donkere ogen… hmm.
Maar ik heb donkere ogen & haar en vind het ook niet mooi bij mij. Dus het ligt niet alleen daaraan denk ik.

Ik vind het meestal alleen mooi als iemand wat ouder is…

Bij mij staat het niet, het staat hoerig ofzo. Het moet je idd staan :wink: xx

het staat wel maar je moet gwn een beetje mengen enso en niet gelijk 80 keer ofer je lippen heen doen gwn proberen bij mijnstaat een andree kleur rood

probeer het is en plaats een foto, dan kunnen we het zeggen :wink:

Ik heb rood haar & donkerblauwe ogen en bij mij staat het heel leuk…
Ik denk alleen dat het bij blond & blauwe ogen heel snel té opgemaakt staat. Gewoon proberen, zou ik zeggen! :slightly_smiling_face:

x.

P.S: dat het bij mij leuk staat, wil niet zeggen dat ik het altijd draag, want daar moet je echt lef voor hebben :wink:

MOOMOOIMOOI
felroood

ik heb geeeen idee hoe je een foto plaatst xD… mr ik heb op deze pc geen foto van mij … :p… mrjaa. Thx (F) ly

Ik vind het mooi zolang het maar niet te overdreven is.

Ik zou het eerst uitproberen!
Het lijkt we eerlijk gezegd niet zo geslaagd, vind ik eerder voor mensen met een donkere haarkleur.

als je heel dikke lippe hebt ,is het afgerade ,want dan lijkt het alsof je gigantische lippe hebt en als je het opdoet zie dat je er er niet naast smeert of zoo ,want bij rood zie je dat heel hard!

het kan mooi zijn ja, kijk maar naar christina aguilera… maar ligt echt aan de persoon denk ik

hmm t kan idd mooi zijn, maar ik zou ze niet te opvallend doen…

Het kan erg leuk zijn maar soms echt een flop !