rode lippenstift

Hi,
ik heb een vraagje
ik ben 15 jaar, heb donkerblond-bruin haar en zou wel is rodenlippenstift op willen,
t staat best goed.
vinden jullie dat ik het naar school op kan of alleen voor feestjes. of vind je t gewoon helemaal niks?
just asking

toedelss xx

Ik vind het, als je 15 bent dan, meer voor feestjes etc.

Wat jij zelf wil, maar ik zou het alleen voor feestjes doen.

ik vind het wel mooi als de rest een beetje rustig is.
ik vind dat het niet voor school kan , alleen afentoe voor n feestje

Alleen feesten.

Alleen feestjes.

Alleen feestjes inderdaad.

feestjes.

Sowieso vind ik het niks eigenlijk :’)

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje té voor op school.

hangt er van af hoe je er voor de rest uitziet

Als je ook nog heel veel oogmake up op hebt. Dan vind ik het te veel voor school. al is je oogmake up gewn een beetje neutraal dan vind ik het wel kunnen voor school.

Tsja ik draag t ook gewoon naar school enzo ik ben 15
draag meestal wel een iets transparanter kleurtje naar school, als ik ergens anders heen ga meestal wel een heftige donkerrood :’) maar je moet t maar net kunnen hebben… ik vind het bij mezelf iig prachtig staan en dus mooi genoeg om ook naar school te dragen

ik vind t gewoon kunnen hoor voor overal. alleen doe ik het zelf nooit omdat ik het zo lastig vind als je iets eet,haha :stuck_out_tongue:

Ligt er aan hoe je er uit ziet en wat je outfit is. Als je nou een geweldige stijl hebt, je haar leuk, naturel oog make-up, kan het denk ik. Maar niet al té.

Ik vind dat je het ook wel naar school op kunt. Een keer wat anders. Doe het zelf ook, alleen dan niet altijd :wink:

15 is daar wel heel jong voor… Als je het wilt dragen, zou ik het in jouw plaats enkel voor feestjes doen.

Ik draag best vaak rode lippenstift en ik ben 16. Oké, ik zit wel op het HBO maar toch. Het ligt er een beetje aan of het bij je past. Ik vind het wel mooi staan :slightly_smiling_face:

feestjes of je moet net een rood truitje aan hebben ofzo
iet s wat dezelfde kleur is . :slightly_smiling_face:

Doe het vaak in het weekend of naar een feestje/stad. Naar school durf ik niet, maar als ik het durf doe ik het zeker :3

Ik zou - op jouw leeftijd - het alleen voor feestjes doen. (: