rode lippenstift naar school

Heee :slightly_smiling_face:

Ik vind rode lippenstift zo mooi! Het later me er ‘‘volwassener’’ en mooier uitzien. Maar is het niet als ik het naar school doe?

Je moet gewoon dragen wat jij mooi vindt :slightly_smiling_face:

Gewoon doen! Als jij het maar leuk vindt, het gaat er echt niet om wat anderen ervan vinden. Al zou ik wel de rest van je make-up dan wel rustiger houden, maar again, daar beslis alleen jij over.

dat zie je zelf het beste denk ik

Als je verder niet te veel op je ogen hebt, dan kan het wel.

hmm ja, maar wat zouden jullie denken als je iemand (die normaal nooit opvalt) ziet met rode lippenstift? op één of andere irritante manier , vind ik het heel belangrijk wat anderen denken (al helemaal omdat mijn nieuwe schooljaar maandag weer begint)

Ik snap wel wat je bedoeld, een vriendin van mij deed het ook, op het begin kreeg ze er wel wat reacties over van die vervelende jongens op school, maar ze kreeg ook veel complimenten. Ik vind het trouwens ook heel erg mooi en gedurfd.

Ik doe het ook op! Krijg er eig alleen maar complimenten over
Ik ben dan wel bijna 19:’)

Dat doe ik altijd, mensen hebben er comentaar maar ook positieve reacties op, ik val ook nooit zo op hoor.

^o haha ;p
naja… ik ben ook pas 14 (bijna 15), maar ik hou er wel van om te veranderen
(ander kapsel, andere haarkleur enzoo) maar op één of andere manier durf ik het niet… het liefste zou ik op mijn eerste schooldag er helemaal anders uit willen zien (kledingstijl, kapsel, haarkleur etc…)

Gewoon doen! Als jij er goed in voelt moet je het gewoon doen. Je moet je niks van aantrekken wat andere mensen denken. (:

Ik ben 13, ik draag t al sinds eind groep 8, ik hou ook van veranderen ik had ook mn haar felrood geverfd, en mensen hadden er zeker wel comentaar op, maar ik ben mezelf en dat is belangrijk voor mij.

^wouw ,geweldig :grinning:
misschien ga ik het dan toch proberen :slightly_smiling_face:

mij staat rode lippenstift niet, daarom draag ik het ook niet. maar als het me zou staan, zou ik het gewoon dragen naar school! gewoon doen!

gewoon doen! jij vind het mooi en voelt je er beter door dus gewoon doen zeg ik.
Bij mij op school dragen heel veel meiden rode lippenstift, niemand die er raar van opkijkt

Dit doet me denken aan een meisje uit de 1e/2e die laatst met rode/roze lipstick naar school kwam en iedereen lachte haar uit, maar het zag er inderdaad ook niet uit… Het ligt er aan hoe het je staat en hoe je het combineert (kleding,kapsel,make-up)…
Maar ik vind het zelf nogal jong, tenminste op mijn school doen zelfs laatstejaars het niet.

Gewoon een keer doen! Dan hoor je vanzelf de reacties enzo, en als je je er dan toch helemaal niet fijn bij voelt kun je de lippenstift bijvoorbeeld een andere keer weglaten, een andere kleur gebruiken, of, wat natuurlijk het beste is: er gewoon schijt aan hebben en lekker doen wat je zelf wilt!

Ik ben 18 en draag het dagelijks!
Natuurlijk kan je dat gewoon op doen.
Als je het mooi aanbrengt is er niks aan de hand.

En waarmee kun je het het beste combineren? (kleding)

Ik heb het ook een keer opgehad naar school en ik kreeg heel veel complimentjes! Niet elke dag opdoen, maar 1x in de week ofzo is zeker leuk! :slightly_smiling_face: