Rode Lippenstift/foundation

Hey,
Ik wil voor kolderdag (laatste schooldag 4e klassers) als vampier gaan want het thema is horror.
Nu weet ik wel hoe ik me moet sminken en dat soort, maar waar ken ik goedkope rode lippestift en goedkope foundation kopen? Het is maar voor 1 dag dus het moet niet te duur zijn.
Ik hoop dat jullie me kunen helpen.

-xx-

ik heb een rode lippenstift van catrice volgens mij 2,50 of 3,50 en die is wel goed (:
en foundation kun je ook wel van catrice of essence of van de hema ofzo?

foundation: essence
de lippenstift had ik laatst voor 2 euro bij de Rossmann (duitsland) gekocht, weet fftjes niet meer van welk merk, maar die is superfijn!
zal zo ff voor je kijken oke?

die lippenstiften van de action zijn ook best goed,

zijn er verschikkelijk cheap uit maar er kwam goed pigment vanaf, daarover heeft geloof ik een keer een review gestaan op sillysilsil.com

als ik jou was zou ik trouwens een beetje lichte foundation kopen met gele ondertoon, dan krijg je een beetje een zieke teint xD

http://sillysilsil.blogspot.com/2010/12/max-lipsticks.html

dat is het artikel over die lippenstift :grin:

Rode lippenstift: die van de Action! Die is echt supergoed.

Hema/essence heeft idd wel goedkope foundation voor een paar euro. :slightly_smiling_face:

Bleh onzin, niet als dat je eigen ondertoon is (respect voor Aziatische ondertoon!)

action? essence van kruidvat

Thnx voor alle reactie’s ik ga zeker kijken bij de action morgen :grinning: weet iemand waar je ook goedkoop zwarte oogschaduw vandaan haalt en donkerbruin???