Rode kleurspoeling ?

Hallo mensen!

Ik heb blond haar, maar ik heb zin om om mijn haar tijdelijk een meer roodachtige kleur te geven, dus ik zat te denken aan een kleurspoeling. Of anders heeeel misschien henna.

Maar… ik ben bang dat het heel snel vaal oranje wordt (dat zei mn kapper ook) en dat je dat vale dan erg lang blijft zien. Heeft iemand er ervaring mee?

Een meisje dat ik ken heeft inderdaad best wel lang met een knaloranje kapsel rondgelopen. Dat was echt niet mooi. :stuck_out_tongue:

Daar heb ik idd ook niet zo’n behoefte aan :stuck_out_tongue:
Weet je toevallig of het permanent was of dat ze een kleurspoeling had gebruikt?

Je kan beter gewone verf nemen dan kleurspoeling… :slightly_smiling_face:

Waarschijnlijk wel, maar dat is me te definitief. Waarschijnlijk raak ik er toch wel weer snel uitgekeken :wink:

Je klinkt alsof je het niet 100% wilt, dus ik zou het niet doen

Nou dan doe je kleurspoeling en dan kom je te zitten met lelijk haar.

Of je doet het gewoon niet. Dat lijkt me beter… ^^

Ik had een rode kleurspoeling… Ik heb donkerblond haar en bij mij werd het best wel knalroodachtig… (eigenlijk best wel lelijk, maar ik vond het toen wel leuk). Op het pakje stond dat het en na ongeveer 10-15 wasbeurten uit zou gaan. Nou ik heb er wel een half jaar mee rondgelopen… Alleen op de laatste paar maanden leek het wel best natuurlijk op zich (een soort rode gloed)

Zowiezo wordt rood eerder rood wanneer je donker haar hebt. En kleurspoeling wordt heel snel lelijk, en blijft langer in je haar dan als op de verpakking staat.

ik heb m’n haar met kleurspoeling(omdat ik gn uitgroei wilde) geverfd, maar dat gaf helaas niet de gewenste kleur (alleen maar een vage schijn)
maar dat verschilt van merk tot merk en van kleur tot kleur =)
je haar wordt niet lelijk van alle kleurspoelingen en als je je haar echt rood wilt wordt het uiteindelijk ook oranje als je het met permanente verf kleurt (ervaring van een vriendin van me :slightly_smiling_face: )