rode Jimmy Choo's van H&M

Hallo,

ik heb net als 50% van Nederland deze rode Jimmy Choo’s van H&M besteld (ja, lekker origineel, ik weet het. Ik ben nou eenmaal verliefd op ze):

http://nl.elle.be/var/ell…nkelbandje_imagelarge.jpg

Ik ga er maar van uit dat ik ze pas, dus waar zou ik ze bij combineren? Rood is toch wel een heftige kleur haha en ik heb ook niet echt rode kleren/accesoires. Ik zie me ze eigenlijk ook alleen maar naar een feest ofzo dragen, ik vind ze té voor gewoon. Any ideas?
Denken jullie trouwens dat het met een zwarte panty kan of niet?
Ik zie ze vooral met een strakke spijkerbroek voor me, maar wat daar nou boven op moet…

Alvast bedankt!

je kan toch gewoon iets zwart erop en dan rode accesoires zoals bijvoorbeeld tasje, ketting armband

je kan toch gewoon iets zwart erop en dan rode accesoires zoals bijvoorbeeld tasje, ketting armband

Yes.

Wat Naomoes zegt!

Ja, bedankt voor jullie reacties. Dan moet ik maar wat rode accesoires gaan kopen haha want die heb ik niet.
En denken jullie dat het heel fout zou staan met een zwarte panty of niet?

Inderdaad, want om nou helemaal in het rood te gaan…
Eh, zwarte panty kan best. Al vind ik de schoenen gewoon niet mooi xD.

haha nee dat was ik niet van plan hoor. Maar ik bedoelde gewoon van ik heb ook geen rode cardigan of shirtje of hemd etc.

ik zou met een lichte gaten-spijkerbroek doen, en verder grijs vestje en wit, lijkt me wel mooi!

Idd, rode accessoires en het verder zwart/grijs houden. Of een knalrode lipstick/gloss (een geen rode accessoires), maar dat is misschien wel weer te heftig voor een gewone dag. Het kan trouwens ook met een gewone (licht/donker blauwe) spijkerbroek en een wit shirt of zo.

Dat klinkt inderdaad heel leuk! Grijs en wit en een lichte spijkerbroek.
Heel simpel maar toch was ik er zelf niet op gekomen haha.
Bedankt!

Een grijze skinny met wit is ook mooi denk ik. Of in de zomer een witte skinny met een zwart t-shirt =)
Maar waarom vind je het tè voor een gewone dag? Waarom zou je je mooie kleding niet aantrekken overdag? Je wilt toch elke dag er mooi uitzien :grin:
Ik vind ze trouwens supermooi!

Haha nou kijk, het is niet dat ik er niet leuk uit wil zien hoor maar ik draag nou eenmaal niet zo vaak hakken en om ze nou voor school aan te doen… ik weet niet. Je maakt wel een goed punt trouwens maar ik ben meer van de comfy schoenen overdag en dan voor een feestje leuke hakken.
En bedankt trouwens!

Ooh die zijn echt helemaal geweldig!
Ik wil ze in het zwart <33

Bij de H&M zijn ze allemaal uitverkocht… Je kunt ze alleen nog overkopen bv. op Ebay zeg maar en daar vragen ze er veeel meer geld voor…

dat zijn echt mooie schoenen, je hebt geluk dat je een paar hebt weten te bemachtigen :stuck_out_tongue: naja t advies heb je al :slightly_smiling_face: veel plezier met je jimmy choo’s :grinning:

Ik wil ze ook, in het zwart. :bowing_man:

Anyway, ik zou die schoenen met zwart combineren… :slightly_smiling_face:

Oh die zijn zo mooi! Toen ik eindelijk in de online shop kon waren ze uitverkocht!
Maar idd, combineren met jeans, grijs, wit is heel mooi (en natuurlijk onder een chique jurk!)

haha bedankt voor alle reacties! :slightly_smiling_face: En ik ben er ook erg blij mee hoor hihi- als ze maar passen!

je kan het makkelijk combineren voor dagelijks met skinny jeans (donkerblauw) en zwarte strakke top gewoon iets simpels en dan een zwarte lak tas met een rood/zwart kleurig sjaaltje om de tas laten hangen zodat je het kan zien als je het om hebt, en dan een nette boyfriend blazer in het zwart
oh ja je kan ook een rood lak tailleriem omdoen bij de zwarte top
lijkt mij wel oké haha