Rode hartjes Rotterdam

2 jaar geleden begonnen me opeens rode hartjes op te vallen in Rotterdam, en toen ik erop ging letten begon ik er elke meter wel een paar te zien. Soms moet je een beetje zoeken (op hoge gebouwen etc.), maar ze zitten iig in het centrum op elke lantaarnpaal en stoplicht waar je voorbij fietst. Laatst heb ik tijdens het uitgaan ook een paar grotere gezien op gebouwen (zo’n 5 meter groot). Ik heb zitten googlen, maar kon nergens een soort ‘movement’ ofzo vinden, alleen mensen zoals ik met dezelfde vraag: LINK. Ik vraag me af of iemand het idee erachter weet. Is het net zoiets als de street artist OBEY deed? Of is het gewoon om Rotterdam een beetje op te leuken? En voor de mensen die in Rotterdam wonen en die ze nog nooit waren opgevallen: let er eens op, het zijn er echt veeeel meer dan je denkt!

Ik woon al zo"n beetje mn hele leven in Rotterdam, maar het is me nooit opgevallen :’)
Wel de ogen op gebouwen, wegen etc. maar geen hartjes

Haha leuk! Kom alleen nooit in Rotterdam.

^Een vriendin van me woont ook al 16 jaar in Rotterdam, en het was haar nóóit opgevallen tot ik haar erop wees. Nu wordt ze er echt gek van, omdat je niet kan stoppen met zoeken naar die hartjes haha.

haha ik weet al waar ik mee bezig ga houden morgen onderweg naar school xD

Kom er ook nooit, maar best tof :3

Volgens mij is het niets bijzonders d.w.z er zit geen verhaal achter. Hartjes zijn eenmaal populair.

Leuwk!
Het is me alleen niet opgevallen toen ik er was.

Maar het is overal precies hetzelfde hartje, met een soort rare kromming erin. En ze zitten echt overal. Het is niet dat 1000 mensen toevallig allemaal besloten een hartje ergens te plakken/verfen, zonder het van elkaar te weten. En dan ook nog exact hetzelfde hartje. En ze blijven ook maar komen. Toen mijn straat verbouwd werd zat er op zo’n verkeersbarrière er opeens ook een.

Mooi,best orgineel om de stad zo op te fleuren ze mogen dat ook in Antwerpen komen doen

Leuk, kga er ook eens op letten als ik er weer ben!
Denk eigenlijk ook wel dat er wel een gedachte ofzo achterzit! Interessant altijd, dat soort dingen (:

Ik kom nooit in Rotterdam, maar het klinkt wel echt heel leuk! (:

Edit: Kun je er misschien eens een foto van maken :grinning:? Want op google vind ik niks :frowning_face:

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/183835_10150143625753623_740053622_8176798_6333056_n.jpg

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/182071_10150143625793623_740053622_8176800_1736686_n.jpg

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/185925_10150143625728623_740053622_8176797_7621747_n.jpg

haha vet leuk (: Helaas kom ik nooit in Rotterdam

Haha wat grappig :grinning:

Aah ik vind het wel leuk haha, maar nu vraag ik me idd ook echt heel erg af waar ze eigenlijk voor dienen :open_mouth:
Vind het ook weer iets engs hebben, omdat je ze overal tegenkomt in Rotterdam, maar niet erbuiten haha :stuck_out_tongue:

haha leuk! ik kom echt super vaak in Rotterdam maar het is me nog nooit opgevallen. Volgende keer zal ik er 's op letten

Ik woon al heel m’n leven in Rotterdam en ben elke dag in de stad (school) maar ik heb het nog nooit gezien :'D
Ik ga er maar eens op letten ;p

Haha grappig! Kan trouwens best zijn dat er een street artist een of andere guerilla campagne uitvoert :3

Tof toch!

Haha echt leuk! Kom er nooit, maar lijkt me wel cool!