rode haren...

Ik heb nu kastanjerode haren…
Maar de kleur die Ariana Grande heeft vind ik super mooi…
Ik heb al eens een plukje van mijn haar geverfd…maar heel mijn haar…
Ik heb zo mijn twijvels…niet alleen omdat ik het een beetje zonde vind maar ook om de prijs…ik vind het zelf lastig en dus doet de kapper het maar als het uitgroeid moet ik het weer bijwerken…DUUR!!!

HELP ME PLEASE!!

Misschien kun je de voor en tegens op een rijtje zetten en dan kiezen

Bij zoveel twijfels: gewoon niet doen. Je bent nog maar 11 en waarschijnlijk zijn je kastanjerode haren hartstikke mooi en veel mensen zullen er jaloers op zijn. Gewoon nog even wachten totdat je er zeker van bent.

Ja dat zegt iedereen maar ik heb mijn haren al eens geverfd (plukje in het zwart) maar daar had ik toch ook geen spijt van! trouwens mijn leeftijd maakt niet uit hoor!! :grinning:

^Een plukje is heel anders dan je hele haar…
En met ‘je bent nog maar 11’ bedoel ik: je hebt dit nog helemaal niet nodig.

Ja dus! het is zo super leuk!!

Niemand heeft het nodig…als je oud en grijs bent moet je je haar niet verfen toch?

Als je om advies vraagt mensen je advies geven en je er tegen in gaat, waarom vraag je dan advies?

Ik ga er niet tegenin…oke een beetje dan maar…ik heb wel wat aan jullie reacties!:lips:

Bewerk het anders eerst? Zodat je kan zien hoe het staat? En even dat je het weet, die kleur rood krijg je er gewoon bijna niet uit. Ik had het echt ongeveer 5 maanden geleden die kleur rood geverfd, en ik heb de kapper er gister overheen laten verven met kastanjebruin en je ziet het nog steeds.

Je haar verven op je 11de is nogal slecht voor je haar, ik zou het nog niet doen. En al helemaal omdat je zo twijfelt.

DaisyTomlinson bedankt voor je advies! ik heb een bewerk programna…ik ga het proberen thnx!! uitslsg vertel ik nog

OMG!! ik heb het geprobeerd!! super cool!! omgomgomg!!!

Bedankt voor de reacties iedereen!!

Besef wel dat Bij Ariana haar haar elke dag wordt gedaan door een pro en jij het zelf uit moet zoeken…
Die kleur die zij heeft, wordt namelijk heel snel grauw en donkerder,
maar je moet het zelf weten

Ben jaloers op je kastanjebruine harn he het geprobeerd daar naar toe te verven maar het ging er snel uit maar als je het echt wil verven gewoon doen

ik heb ook kastanje rood haar :grinning:
ik zou het gewoon noet verven want het word nooit meer dezelfde kleur

-

Okee…jullie hebben me overgehaald! ik doe het niet…thnx voor de reacties!!

Oke mooi, een slotje dan?