Helleuu…
Een vraagje,
Ik heb een rode gloed in mijn haren die er gewoon niet uit wil. Enkel mijn haar donkerder verven helpt enigszins. De gloed verdwijnt niet maar valt dan gewoon minder op.
Ik wil alleen mijn haar laten uitgroeien naar mijn eigen haarkleur (donker- middenblond) dus ik wil het niet meer verven.
Ik heb m’n haar diverse keren gewassen met anti-roos shampoo, ook met zilvershampoo en zelfs met gewone zeep en ik heb nog olijfolie in m’n haar gehad als masker. Maar niets helpt tegen die gloed. Mijn haar is er alleen lichter op geworden waardoor die gloed weer meer opvalt.
Weet iemand of je die gloed op de een of andere manier uit je haar kan krijgen?
Ik wil het niet ontkleuren/blonderen omdat m’n haar al zo kort is en droog aan de punten.
En nog een vraag;
Wat doet dat sos color remover met je haar? Ik lees hier en daar dat het niet (zo) schadelijk is.
M’n haar heeft vrij veel rood pigment (mijn natuurlijke kleur overigens niet, deze is askleurig), zou het mijn haar oranje maken met die sos color remover? Want ik kan me niet voorstellen dat het echt de verf uit je haar haalt. Sowieso is mijn haar tig keer geblondeerd en vervolgens weer donker geverfd (wat de droge punten en de rode gloed verklaart). En wat doet sos color remover met je eigen haarkleur, waar dus nog geen verf overheen gegaan is? Want het is niet de bedoeling dat deze kleur lichter wordt.
En als er echt geen oplossingen zijn tegen het rode laat ik het er maar bij en heb mijn geduld tot het uitgegroeid is. =(
Iemand?
Xxx =)