Rode gloed in haar.

Helleuu…

Een vraagje,

Ik heb een rode gloed in mijn haren die er gewoon niet uit wil. Enkel mijn haar donkerder verven helpt enigszins. De gloed verdwijnt niet maar valt dan gewoon minder op.
Ik wil alleen mijn haar laten uitgroeien naar mijn eigen haarkleur (donker- middenblond) dus ik wil het niet meer verven.
Ik heb m’n haar diverse keren gewassen met anti-roos shampoo, ook met zilvershampoo en zelfs met gewone zeep en ik heb nog olijfolie in m’n haar gehad als masker. Maar niets helpt tegen die gloed. Mijn haar is er alleen lichter op geworden waardoor die gloed weer meer opvalt.

Weet iemand of je die gloed op de een of andere manier uit je haar kan krijgen?

Ik wil het niet ontkleuren/blonderen omdat m’n haar al zo kort is en droog aan de punten.

En nog een vraag;

Wat doet dat sos color remover met je haar? Ik lees hier en daar dat het niet (zo) schadelijk is.
M’n haar heeft vrij veel rood pigment (mijn natuurlijke kleur overigens niet, deze is askleurig), zou het mijn haar oranje maken met die sos color remover? Want ik kan me niet voorstellen dat het echt de verf uit je haar haalt. Sowieso is mijn haar tig keer geblondeerd en vervolgens weer donker geverfd (wat de droge punten en de rode gloed verklaart). En wat doet sos color remover met je eigen haarkleur, waar dus nog geen verf overheen gegaan is? Want het is niet de bedoeling dat deze kleur lichter wordt.

En als er echt geen oplossingen zijn tegen het rode laat ik het er maar bij en heb mijn geduld tot het uitgegroeid is. =(

Iemand?

Xxx =)

Heei, ik heb hetzelfde probleem :frowning_face:
Ik heb het al zo veel keer geverfd.
Ik had eerst donkerblond haar maar ik wou het bruin dus het werd zwart… :frowning_face:
Daarna heb ik er blonde highlights in laten zetten daarna werd het bruin, maar een hele lelijke kleur bruin met groen erin :frowning_face:
Toen hadden ze iets gedaan ik weet niet precies wat maar het werd lichtbruin met oranje er in.
Dus had ik het met zilvershampoo gewassen het werd minder maar je zag het gewoon wel in de zon de oranje gloed.
Nu na een maand hebben ze het weer geverfd.
Ze wisten niet wat ze moesten doen dus mijn kapster had er bruin over heen gedaan het werd helemaal oranje boven op !
Dus ze hebben er wat donkerder bruin over gedaan.
Ik was zo blij het was heel mooi.
Maar ik ging naar buiten en liep in de zon en toen was de rode gloed weer terug !
Nu voel ik me zo ongelukkig ik durf echt niet meer naar school !

Dus heeft iemand een oplossing !!! ::slightly_smiling_face:

xxx Irina :couplekiss_man_woman:

hee, ik snap jullie allebei helemaal!
ik heb mijn haar afgelopen zomer 2 keer met henna geverfd en de oranje gloed is nog steeds niet weg. een paar weken geleden heb ik Precision Foam Colour in de kleur medium ash brown gekocht (as kleuren helpen de oranje gloed tegen te gaan) en deze in mijn haar gedaan. Ik heb erg lang haar en had dus maar gelijk 2 pakjes gekocht maar dit was totaal niet nodig! 1 pakje was ruim voldoende en mijn haar was erg mooi geworden. De kleur is nu wel al weer een beetje vervaagd maar het is zeker beter dan eerst! die kan ik dus echt aanraden! :bowing_man:

Als je color remover gebruikt zal het haar in jou geval blond of tegen blond aan zitten omdat je het een aantal keer geblondeerd hebt. Alleen de “uitgroei” zal dan dicht bij je eigen kleur komen. Ik raad wel aan om twee pakjes te gebruiken. Ik had aan één pakje te weinig en daarom pakte hij overal niet heel goed, maar voor het meest was het bruine en rode gloed eruit. Mijn haar is er trouwens niet slechter van geworden geworden.