Rode bultjes tussen mijn boven benen

Hoi allemaal,

Ik heb de laatste dagen last van bultjes tussen mijn bovenbenen. Ik denk dat het komt van het schuren tegen elkaar. Weet iemand iets wat ik daaraan kan doen? Laat het me dan alsjeblieft weten!

Als je googled op “broekjes tegen schuren” dan vind je wel een aantal sites met tips etc. Je hebt dus speciale dunne broekjes die je ergens onderaan kunt trekken maar ook kunnen talkpoeder of vaseline smeren kunnen helpen. Kijk bijvoorbeeld eens op deze site voor verschillende tips:

Ik hoop dat er wat tussen zit wat helpt voor je!

Heeee
Ik ken iemand die dit ook heeft gehad. Je kan daar het zalfje Sudocreme voor gebruiken. Kan je vast wel bij een drogist kopen. Bij haar heeft dit goed geholpen. De oorzaak zou inderdaad kunnen zijn dat je benen langs elkaar schuren
Hoop dat je er iets aan hebt gehad !
Groetjess :grinning:

Je kunt gebruiken:

• Vaseline of babyolie- Hierdoor glijden je benen langs elkaar en schuurt het niet meer, het enige nadeel is is dat het in de huid trekt, dus je moet je benen steeds weer opnieuw insmeren
  • Talkpoeder- Hierdoor blijft de huid droog, het helpt niet als je zweet want dan maakt de talkpoeder het alleen maar erger omdat het korreltjes gaat vormen
    -Deodorant- Een anti-transparant deo kan er ook voor zorgen dat je bovenbenen droog blijven
    -Langere onderbroeken- Er blijken speciale onderbroeken te zijn voor dit probleem, misschien even googelen want ik kon ze niet vinden