Rode bultjes/puistjes op borst! Help!

Hallo dames!

Sinds een tijdje heb ik om de haverklap rode bultjes op mijn borst, de helft zijn puistjes maar de andere helft zijn gewoon bultjes etc. Het lijkt alsof ik ontzettend veel puistjes op en tussen mijn borst(en) heb. Het is echt ontzettend lelijk want wat ik ook draag, je blijft ze zien.

Heeft iemand misschien tips?

Alvast bedankt!
Liefs

Helaas ook last van, dus ik volg dit eventjes.

Mijn nichtje had heel erg puistjes en toen ze er Clerasil of zoiets overheen smeerde werd het een stuk minder. Misschien dat dat helpt?

Ik heb hier zelf met vlagen last van en wat je sowieso niet moet doen, is er aan zitten. De plekjes worden lelijk en je krijgt er alleen maar meer van.

Wat bij mij wel werkt, is een milde scrub. Niet de huid helemaal kapotmaken, maar gewoon goed reinigen en dan is het zo weer weg.

In de tussentijd werkt een sjaal misschien, als je het echt zo duidelijk ziet?

Ik zou ze NIET uitknijpen de puistjes het wordt dan alleen erger ! Misschien kun je het dippen met alchohol alleen dat brand wel erg eventjes en als dat niet helpt naar de huisarts misschien os het een schaamende plek maar de huisarts heeft die problemem wel vaker behandeld, en ze hebben genoeg middeltjes !

je kunt 1x in de week scrubben en tea tree op de puistjes smeren

heb ik ook last van, geen puistjes maar wel rode bultjes.
ik doe er niets aan, het trekt vanzelf weg.

ik zou zeggen scrubben