Rode bultjes onder m'n ogen!

Hee meiden van Girlscene,

heb al een lange tijd last van rode bultjes onder mijn ogen! Ik dacht eerst dat het van de make-up kwam, misschien omdat de mascara over de houdbaarheidsdatum was. Maar ik heb een nieuwe mascara gekocht, heb er gelijk weer last van. Ga geregeld een dagje zonder make-up naar school. Maar ik vind het heel vervelend, en heb het liefst (zoals de meeste meiden) toch wel mascara op. Anders voel je je ‘naakt’.

Weten jullie misschien hoe dit kan? Hebben jullie advies?

Ik hoor het graag, veel liefs van Eefje

Ik heb zo’n beetje het zelfde.

misschien staat hier wel wat tussen?
http://forum.scholieren.com/archive/index.php/t-1076794.html

vervelend zeg… misschien een zalfje proberen ofzo? of in de drogisterij vragen of ze je kunnen helpen :slightly_smiling_face:

misschien haal je je make-up er niet goed vanaf?
Want ik deed dat dus niet goed, en kreeg ook van zo’n bultjes werd alleen maar erger toen had ik een zalfje van de dokter gekregen dat hielp heel goed!

Dat zou inderdaad ook kunnen! Ik ga vandaag de stad in om gelijk even nieuwe reinigings spullen te kopen! Thanks girls! Iemand anders nog advies?

Ik heb ook zoiets gehad. Beste manier was even geen make up te dragen zodat ze bultjes weggaan.

Je kan eventueel je wimpers laten verfen, dat blijf een week of 6 - 8 zitten. Dan hoef je geen mascara op. En erg duur is het niet. Een goede tijdelijke oplossing misschien?

ik had namelijk ook dat is een ontsteking
van je ook of komt van de make up zelf

wil je misschien wil je een foto plaatsen?
zit het echt op je wallen zeg maar XD of op je wimperrand?
jeukt het ook?

@doenie

Het ligt verspreid over mijn wimperrand. Echt heel kut dit…

iemand anders nog advies?

is dit het misschien?
http://www.oogartsen.nl/o…king_blefaritis_infectie/

ik zal er persoonlijk even mee naar de huisarts gaan
waarschijnlijk krijg je iets van een zalfje of zo mee en daar zal het waarschijnlijk heel snel mee over gaan! :slightly_smiling_face:

Heb ik ook onder mijn rechteroog! Ben vandaag nog toevallig naar de huisarts geweest en ik heb een oogzalfje gekregen. Ik moet zeggen dat ik nu al merk dat het helpt!

Zalfje heet; Agepha, Ultracortenol oogzalf.

Dankjewel voor jullie advies!

@doenie

Heb de foto’s gezien die daarbij horen, maar het zit bij mij veel meer over de rand heen. Het is nu helemaal verspreid over m’n wallen. Ik ga in deze dagen echt even de dokter bellen!

ik heb het nu ook bij mij weten ze nog niet zeker wat het is ik ga morgen naar de dokter en dan krijg ik de uitslag dus dan vertel ik het julie :upside_down_face: :beer: :rainbow_flag: