Haaai.
Alvast vooraf: ik heb de zoekfunctie gebruikt en google afgezocht.
Oeps, misschien verkeerde tijd om een topic aan te maken, maar ik doe het maar gewoon.
Ik ben deze week bij mijn nepmoeder (stief, maar zo wil ik het niet noemen) blijven slapen. Toen ik daar onder de douche stapte, ontdekte ik rode bultjes op mijn buik. Laten werden het er steeds meer, op mijn bovenbenen en paar op mijn armen, op mijn rug, op mijn billen (op de eene bil veel meer dan de ander, raar…) en een stuk of 2/3 op mijn borsten. Ik heb echt geen flauw idee waar dit zo plots vandaan komt en maak me er nogal druk om.
Ik heb google ondersteboven gezocht, het is geen keratosis pilaris, het ziet er heel anders uit en het is niet vooral op mijn bovenarmen.
Ik ben nu trouwens sinds begin middag thuis van mn nepmoeder.
Allergisch zijn voor de slaapzak zou het denk ik niet kunnen zijn, ik was daarvoor een week op vakantie en heb in diezelfde slaapzak geslaapt. Misschien voor het matras ofzo? Heb trouwens vorig weekend voor het eerst gerookt, (ja nogal stom ja, geen commentaar ofzo graag :s) maar ik weet niet, kan je daar een week bultjes van krijgen? Willen jullie me misschien helpen. Ik weet dat ik panisch ben/overkom, maar ik ben gewoon bang dat het een of andere ziekte is.
Alvast bedankt & groetjesss