Rode blouse met studs

Ik heb een tijdje terug deze blouse gekocht:

Het is geen miskoop, maar met alleen een zwarte broek vind ik het zo saai. Enig idee hoe ik dit blousje beter kan combineren? :slightly_smiling_face:

up

Met een witte skinny of een grijze.

Ik zou hem stylen met een leer jasje eroverheen een sjaal met print (bijvoorbeeld een zwarte met witte kruizen o.i.d.) grijze maillot/legging/broek en dan zwarte laarsjes

Rode broek.

Ik zou hem dragen met een destroyed skinny jeans met bikerboots eronder en een leren jasje of grofgebreid vest met knopen eroverheen, voor een stoere look. Als je meer preppy wilt, kun je het dragen met een donkere skinny, een blazertje en enkellaarsjes of All Stars.

Ik denk trouwens dat ie in de zomer ook heel erg leuk zou staan met (highwaisted) lichte denim shorts en All Stars / Vans!

Leuke blouse!

Ik zou hem aandoen met een zwarte skinny jeans, en een zwart leren jasje. De knoopjes helemaal dichtgeknoopt. Alsjeblieft :slightly_smiling_face: xx

Mouwen oprollen/vouwen, knoopjes los. Eronder basic shirtje, zwarte broek en chille schoenen eronder zoals allstars.

Ik zou het juist met een zwarte skinny jeans combineren of een leren zwarte skinny als je een gewone zwarte broek te saai vindt. Misschien kan je het met een leger groene/bruine broek of een high waisted broek combineren?

Je kan het blousje ook helemaal opknopen en dan een statement ketting rondom de kraag dragen, maar misschien wordt het dan te veel want het shirt zelf heeft ook al studs. Verder kan je er bikerboots of allstars/vans/bootschoentjes/loafers en whatnot onder dragen.

Ik zou hem combineren met een zwarte high waisted broek. In de zomer ook erg leuk met high waisted shortjes!

ik zou hem in een lichtblauwe broek dragen, met een zwarte riem en zwarte of witte gymen