Rode baseball jacket ONLY

Ik heb ‘‘de’’ baseball jacket van Only finally! Ik zou hem morgen op school willen aandoen maar ik wil er echt leuk uitzien. Alles erop en eraan! Hoe zouden jullie het combineren?

(Geen rok)

iemand:D?

hier was net ook een topic over maar dan met eentje van H&M
ik zou het gewoon simpel houden, skinny, enkellaarsjes, zwart of wit effen shirtje eronder. Misschien een paar subtiele armbandjes

ja daar dacht ik ook aan! Staat een zwarte sjaal stom erbij?

dubbelpost

upup

gewoon wat ze al zij mooie spijkerbroek/skinny (donker is het mooiste) en dan simpel shirtje eronder allstars of enkellaarsjes

ik heb ook een baseball jacket, niet van de ONLY, maar hij lijkt r wel een beetje op. Je kan m ook combineren met simpele pumps en een leuk kettinkje. Ik zou niet teveel sieraden omdoen, dat verpest t baseball idee een beetje vind ik.

Broek met gaten erin (zo’n lichte kleur) en een rood sjaaltje/diadeem/bloem in je haar. Rode lippen en veterlaarsjes of gewoon wedges/laarzen/allstars/vans
en een wit shirt eronder? Ligt er een beetje aan welke kleuren er in t jasje zitten. (:

Ik zou gewoon een spijkerbroek er onder doen.
Dan het jasje los, een zwart strak jurk/hempje er onder doen.
Daar een paar laarzen onder doen & wat kettingen/ armanden / oorbellen.

Een oversized grijze sweater eronder en daaronder een legging en weer daaronder sneaker/allstars of laarsjes, een mooie leren tas erbij en klaar.

Anders, een wit/donkerblauw gestreept jurkje met panty eronder en allstars.

ik heb em aan gehad, met een trui eronder (welwarm)
en anders zou ik gewoon, strak wit tshirtje met beggy spijker broek.
enkel laarsjes, gympen of pumps maakt dan niks uit (A)

wit shirtje/hempje, lichtblauwe of halflichte spijkerbroek, en je haar in een losse vlecht opzij, of gewoon los, allstars of andere sneakers erbij en klaar is kees! beetje casual&nonchalant :slightly_smiling_face: