Roddels

hee,
ik kom nu allemaal hele erge roddels over mij te weten door een vriend die contact met anderen heeft.
ik was nog best vol zelfvertrouwen, en nu is dat helemaal weg. roddels over mijn gedrag, uiterlijk etc.
ik voel me nu echt heel kut, iemand tips om me weeer blij te voelen?

kus

Doe wat jij leuk vindt!
Onthoud dat t nog altijd jou leventje is en jij bepaalt wat je ermee doet, heb jee een beste vriendin praat me thaar! vraag haar of jij anders bent gewoorden, als t nodig is vraag je t zelfs aan je moeder dat is iemand die je t beste kent!
Als ze vinden dat je niet bent verander dan zijn die orddels gewoon bull shit!

dubbel–

hey,
Dat is heel erg naar voor je!
Ik begrijp het wel hoor,
maar geloof het of niet, tegenwoordig roddelt iedereen over iedereen, vriendinnen over vriendinnen, zelfs bff’s.
Niet dat ik er heel erg ervaring mee heb maar ik zie het wel gebeuren.

Niemand is perfect en er valt wel over iedereen iets te zeggen.
sterkte

maar het is echt ook van mensen waarvan ik het niet had verwacht, en echt ook heel veel mensen.
ik ben levenloos, ik heb een rare neus, ik ben chagarijnig, ik weet alles beter, ik ben te dun en ik word daarom verwaarloosd
en nog veel ergere roddels, ook van mensen die mij helemaal niet kennen!

^ probeer je er niet teveel van aan te trekken en vooral om te gaan met de mensen waarvan je wél zeker weet dat je ze kunt vertrouwen. dan zul je je beter voelen en tegenwoordig roddelt iedereen over iedereen…

a

Ze zijn gewoon jaloers op je! Nu zie je dat niet, maar later zul je het wel inzien.

Ik ben zelf jarenlang gepest geweest. Het was ‘mentaal’ pesten, er werden ook zulke roddels over me verteld, door “vriendinnen”. Ik voelde me lelijk, stom, asociaal, etc. Maar nu, 7 jaar verder, moet ik stiekem lachen als ik ze terug zie. Zij hebben moeten stoppen met hun studie, hebben geen vriend, zijn eigenlijk niet zo knap, etc. Bij mij is het omgekeerd. (:

Nu zou ik proberen het te negeren en niet meer met die mensen om te gaan. Probeer je erboven te zetten. En dan straal je die zelfzekerheid ook uit.

zoals al gezegd; je er gewoon niks van aan trekken.
sterkte!

Ik zou tegen die mensen die roddelen zeggen dat ze het in mijn gezicht mogen zeggennnnn :ok_woman:

Niks van aantrekken lijkt makkelijk gezegd, maar… het is wel waar.
Doe alsof het je niets doet, en laat het niet zo diep in je hart zinken wat er over je gezegd word.
Geloof in jezelf. Jij kent jezelf tenslotte toch het beste?

Roddels ontstaan door jaloerse mensen.

Roddels zijn onzin, bedacht door sneue mensen.
Niks van aan trekken.

Als ik zou piekeren over àlle roddels die over mij verteld worden, zou ik niet meer slapen! Roddels ontstaan inderdaad door jaloezie. Trek 't je niet aan want
haters make you famous! =D

Probeer je te focussen op de mensen die van je houden en om je geven.
Je bent uniek en dus fantastisch, probeer dat in gedachte te houden.

Roddelen komt vaak voort uit jaloezie :wink:

Je kunt je wel zorgen gaan maken over wt mensen van je vinden.
Maar uiteindelijk heeft iedereen tog wel wat te zeiken.
Accepteer jezelf.
Klikt bedweterrig maar het is en blijft gwn moeilijk.

Probeer daar gewoon boven te staan, hoe moeilijk het ook is