roddels

lieve allemaal,

ik heb dus nu al ongeveer 5 maanden een vriend, we zaten eerst bij elkaar in de klas maar toen ben ik blijven zitten (ik nu 3vwo en hij 4vwo). Onze relatie gaat super goed maar er wordt super veel geroddeld over ons. Mensen zeggen dingen als dat hij gezegd zou hebben dat ik sletterig ben, een bitch etc. Andersom werd er zelfs een keer gezegd dat ik het uit wilde gaan maken maar daar was geen woord van waar…
Ik vind dit soms best wel frustrerend dat ik soms een paar keer per week aan hem moet gaan vragen wat hiervan waar is enz. ik dacht dat het wel minder zou worden als we wat langer iets hadden maar blijkbaar dus niet…
weet iemand misschien iets wat ik ertegen kan doen? sommige mensen die zoiets zeggen ken ik niet eens :sleeping:

thaaanks xx

Ik zou er vanuit gaan dat je vriend de waarheid spreekt en dat degene die die roddels beginnen gewoon wat aandacht zoeken. Zolang jij en je vriend de waarheid van mekaar maar weten!

Niet te druk om maken, hij en jij weten wel beter, toch?

Oh ja, en vooral geen aandacht aan geven, des te eerder stopt het.

Dit is natuurlijk heel vervelend, maar ik denk niet dat je er echt iets aan kunt doen. Probeer er zo min mogelijk heen te luisteren, je merkt zelf dat de roddels over jou niet kloppen, dus dan zullen de roddels over hem ook niet kloppen.

Je moet dit negeren meid! Ze zijn gewoon jaloers

dankjee iedereen! vind het best moeilijk omdat hij ooit iets heeft gezegd in de richting van ‘het moet toch ergens vandaan komen, ze verzinnen toch niet echt alles denk ik’. dus soms als ik zoiets hoor denk ik wel van ja misschien heeft hij wel zoiets gezegd, maar ja ik vertrouw heb natuurlijk wel en die stokers (zo noemen wij ze altijd hahah) ken ik niet eens…
bedankt dat ik het even van me af heb kunnen schrijven en jullie de moeite hebben genomen het even te lezen hahah
xx

Wat hierboven al meerdere keren gezegd wordt: gewoon negeren! Weet dat het moeilijk is, maar mensen die roddelen zijn gewoon jaloers, die willen alleen iets hebben om over te praten. Zeker als het onbekenden zijn!

Zo hatelijk zijn dat soort mensen.

Jeetje. Hoe goed kennen jullie elkaar? Want als ik een relatie begin dan ken ik diegene door en door dus kunnen roddels ons niets maken. Mensen zullen anderen altijd blijven misgunnen en jaloers zijn zodra je iets hebt wat zij niet hebben. Ik zou als ik jou was totaal geen aandacht besteden aan die roddels en beginnen met het beter leren kennen van je vriend. :cold_sweat: