Roddelende 'vriendin' what to do

Hey allemaal, ik ben echt ontzettend boos en ik moet het even van mij af schrijven. ik heb al twee maanden niet gesproken een vriendin ik noem haar Madelon. Ik voelde me ontzettend niet op mijn gemak bij haar en daarom heb ik het contact verbroken. Elke keer als ik haar sprak kreeg ik een zenuwachtig gevoel en had ik het idee dat ik mijzelf moest verklaren. Een andere ‘vriendin’ ik noem haar Merel. Daar was ik al die tijd nog wel goed bevriend mee. Via mij zijn hun met elkaar in contact gekomen. Ik had ook Merel al even niet gesproken omdat ik ontzettend druk ben met andere dingen. Nu kreeg ik eergister op eens een berichtje van Merel hoe het met me ging etc. Een beetje afstandelijk dat wel. Maar ik dacht dat het gewoon goed bedoeld was dus ik ging gewoon een gesprek aan. Toen ik vanochtend op mijn oude computer inlogde stond Madelon nog ingelogd. Ik zag bij priveberichten op Facebook dat zij dus met Merel over mij aan het roddelen waren. En dat dus Merel gewoon alle berichten die ik naar haar heb verstuurd naar Madelon doorstuurt. (screenshots). Ik ben echt ontzettend kwaad en ben er echt helemaal klaar mee. Ik weet echt niet wat ik met deze informatie moet en wat ik nu moet doen, want het liefst zou ik gewoon nu tegen haar zeggen dat ik alles weet.

Liefs,

ik hoop dat jullie het verhaal snappen

Zo’n iemand vind het dus leuk om jou te pesten dus een vriendin is ze al niet meer.
Ik zou haar gewoon negeren vanaf dit punt.

Ja maar ik wil zo graag iets zeggen tegen haar, ik ben zo ontzettend teleurgesteld in hoe schijnheilig iemand kan zijn

maar ik wil niet dat ze weten dat ik mee kan lezen zegmaar