Roddelen

vraag me niet waarom. maar ik hou van reageren in dit topic.

ik zeg je 1 ding; je moet je echt niet laten beinvloeden door wat anderen zeggen. dat is het beste wat je kan doen. schijt hebben.
het is heel moeilijk, vooral omdat jij heel snel denkt dat mensen meteen over jou roddelen zodra er gefluisterd word, maar ik denk dat je met die gedachte in je achterhoofd het verst komt.

laat ze maar lullen. dan overleef je 't best.

Iedereen roddelt, maar gewoon negeren wat ze over je zeggen.

Soms is het gewoon leuk om sappige details uit te wisselen x]

Wel kut.
Maar je moet gewoon denken; over mij valt weinig te roddelen, en als het wel over mij gaat zal het wel niet waar zijn, en daar komen ze dan vanzelf wel achter. En daarbij, het maakt toch niet uit hoe zíj over je denken?
Als je zelf weet hoe het zit is het toch genoeg? =P

Ik denk dat ook weleens,
en er zijn echt wel dingen over mij gezegd waarbij ik echt dacht: welke gek heeft dit nou weer verzonnen.
Maar de mensen die echt belangrijk voor me zijn,
die weten wel beter,
dus gewoon negeren, de rest weet toch wel beter.
En zo niet: JIJ weet wel beter

-

Juist, iedereen roddelt wel ;3
Heb het ook weleens gedaan over mijn beste vriendin in de tijd dat we ruzie hadden dan, maar nooit echt super gemeen ofzo. Het beste is negeren. Ik vind, als je iets te vertellen hebt over iemand, dat je het in hem/haar gezicht moet zeggen, ipv roddelen.

Dat komt juist door die onzekerheid.
En wat nou als ze het over je hebben!
Je bent zo populair dat ze jaloers over je gaan roddelen.
Meid don’t worry, wuif die zieligerds lekker weg.

Jij moet dragen wat jij leuk vind.
En iedereen heeft daar toch altijd een andere meningen over.
Ik vind een gothic stijl, vreselijk. ( misschien dat mensen vinden dat ik nu in hokjes plaats, maar zo vind ik het wel )
Terwijl zeg maar gothics bijnaaltijd op elkaar vallen ( zowel gewoon vriendschappelijk als verliefdheid )Snap je wat ik bedoel?
En ik heb 1 motto.
Als ik me onzeker voel, bekeken word en bang ben dat mensen me lelijk vinden of mijn kleren niet mooi vinden.
Motto: De spiegel vertelt altijd de waarheid. ( spiegeltje spiegeltje )
Het gaat er ook niet om wat andere mensen altijd van je vinden, als jij jezelf maar mooi vind toch?

Hier kan ik me ook heel goed in vinden.

Ik weet dat mensen naar mij kijken als ik langsloop. En als ze daarbij praten en blijven kijken zal het vast over mij gaan ja.

Mijn grootste roddel in mijn hele middelbare schooltijd is ( tot nu toe):
Dat ik mijn schaamhaar in de klas heb laten zien :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:
En ik heb nog domme kippen op school ook nog, iedereen gelooft het :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mijn grootste roddel was dat ik een drankprobleem had, iedereen was er nog met weg ook.

het is heel vervelend, maar ik denk dat je het toch niet tegen houd. je moet maar zo denken: ze vinden je blijkbaar interessant. :slightly_smiling_face:

oh en de grootste roddel die ooit over mij verspreid is (tenminste voor zover ik weet), is niet zo groot maar ik vind het toch frustrerend: namelijk dat ik extensions zou hebben en nepnagels terwijl het toch echt mn eigen haar en nagels zijn. =,=

Ik roddel, jij roddelt, wij roddelen…

Iedereen roddelt.

wetenschappers hebben het onderzocht !
roddelen is als chocolade , je hebt het nodig …
zolang het niet te extreem wordt :stuck_out_tongue:
en btw : wie zou kunnen zeggen ’ ik heb nog nooit geroddeld ’ ?
niemand dus :grinning:

-

-ik moeteen denken aan dat basis school rijtje

Ik fiets
hij fietst
Wij fietsen
=’)

iedereen fietst!

Nu je het zegt. x’)
Roddelen is alleen een stuk leuker dan fietsen. [a]