Roddelen

Hai!
Ik weet het… het gebeurt vaak en bij iedereen wel een keer.
Maargoed ik heb het over roddelen.
Ik heb 2 jaar lang een meisje achter me aan gehad die telkens over me zat te praten, en daar gingen meiden in mee.
Nu is zij weg, en ben ik een stuk zelverzekerder.
Maar soms denk ik wel nog eens als ik langs een paar meisjes loop, hebben ze het over mij? Als ze staan te ferluisteren,
wie heeft hier nog meer last van?
Want verder heb ik een top leven, maar die onzekerheid blijft gewoon, hoeveel vriendinnen ik ook heb enzo.

Hhm,
Mensen snappen waarscheinlijk niet dat je een ander daarmee pijn kan doen…
ik snap dat je onzeker bent , maar je moet ook gewoon denken dat degenen die rodellen gewoon onzeker zijn over zichzelf.

Oke hier heb je dus volgens mij niks aan… :blush:

dat heb ik ook altijd,
dan zie ik mensen die ik helemaal niet ken fluisteren en dan denk ik altijd dat het over mij gaat xD
maar ik zit er niet mee want ik ken die mensen toch niet :slightly_smiling_face:

iedereen roddelt.

Haha nou eigenlijk wel,
Want het is wel zo.
Volgends mij is in bijna alle gevallen van roddelen, onzekerheid. $$$
Thanks!

Volgens mij roddelt bíjna iedereen, zelfs mensen die niet onzeker zijn. Bij mij gaat het ook vaak gewoon zonder dat ik het doorheb. Ik geloof echt niet dat iemand roddelt uit onzekerheid.

Precies.
Eigenlijk moet je gewoon blij zijn dat je interessant genoeg bent om over te roddelen :’)

Tuurlijk niet. Waarom zouden mensen roddelen uit onzekerheid ? Iedereen roddelt, zeker of onzeker.

Iedereen roddelt.
denk gewoon; hallloooo wat kan mij het boeien, als ik zo interessant ben om over te roddelen laat ik ze dat gewoon lekker doen hoor.
gewoon schijt(?) aan hebben!
wordt je een stuk minder onzeker van.
had ik vroeger ook, nu kunnen ze me de pot op.xD

Ik heb dit ook een soort van gehad. Met een paar meiden.
Ik kreeg ruzie met ze het begin van dit jaar.
Ze kwamen van het kamp.
Al snel hadden ze het op mij gemunt, omdat een meisje mij niet mocht ofzo? En mij arrogant vond?
Nou toen kregen we ruzie.
En ik heb normaal best een scherpe tong, maar op de een of andere manier durfde ik niks te zeggen.
Nu als ik een conflict dreig te krijgen, heb ik nog steeds wel het hart in me keel.
En toevallig vanochtend toen ik langs een paar meiden liep hadden ze het ook over mij.
Waar ik wel van overtuigd ben; is dat roddelen een heel groot deel jaloezie is.
Tenminste, de mensen over wie ik roddel.
Zoals de nieuwe vriendin van mijn ex, over mijn ex vriendin die prachtige nieuwe laarzen heeft, het knapste meisje van de school etc.
Afgunst bij de vrouw heet dat :ok_woman:

Wat je zegt :’]

En sowieso, waarom zou je je zoveel aantrekken van de mensen die je niet eens mag, als het nou je beste vrienden waren was het een ander verhaal.

ja ik roddel,
dat doet iedereen wel, ookal heb je het niet door.
soms heb ik het gevoel dat het over mij gaat, maar dat heb ik zowieso al heel snel. Maar het is nooit echt gebeurt, dat ik er last van heb.

Ja oke nee dat is waar, maar die onzekerheid van mij is wel klote.
Want ja ik heb gewoon genoeg vriendinnen enzo.
En die vertrouw ik ook wel, maar toch blijf ik soms in onzekerheid $$$

Deze vond ik;
roddel over me, maak myn naam bekend, dan laat je zien; dat je 100% fan van me bent!

Meid.
Meningen, Roddelen en Jaloersheid
Het zal altijd blijven.
Jij weet van jezelf hoe dingen in elkaar steken toch?
Waar ben je dan onzeker van?
Wat ze van je uiterlijk vinden? of ben je bang dat ze jou gewoon niet mogen?

die is goed ! :]

Ja dat ja. $$$
Gewoon of ik wel een goeie stijl heb enz.
ik hou vet veel van mode,
maar soms dan ben ik bang dat iets me niet staat ofzo.
Maargoed, roddelen heeft me kapot gemaakt.
het gebeurt nauwelijks meer over mij,
maar toch blijft die gedachten er wel snap je. :blush:

Bij ons roddelt een leraar altijd over mij. Over dat ie me achter de computer zag zitten, mij tegenkwam voor mijn huis, dat soort dingen.

Wat blijkt: ons huis is groter dan dat van hem, hij is jalours.

Maar iedereen roddelt, ik zelf ook. Als je zelf maar de grens weet wanneer je ietszegt wat iemand kan kwetsen. Dan moet je ophouden.

fuck haters.

1 motto enzoo.

Ja kutgevoel…
Ik ben door een ex seksueel misbruikt en nu weet iedereen dat dus.