roddelen

heyy! Ik merk de laatste tijd dat er vooral door de jongens in de klas over mij word
geroddeld. Ik zou zegmaar verkering hebben met die en die en ik loop blijkbaar raar en
ik ben een bitch enzo. En het ergste is dat mijn vriendinnen er alleen maar over kunnen lachen
terwijl ik me er echt heel rot om voel. Ik voel me daarom heel vaak eenzaam. Ik wil ook
niet naar de mentor want dan ben ik ook nog een naaier volgens hun. Mijn vriendinnen vinden
dat ik overdrijf. Zelfs mensen dat ik niet ken lopen naar mee toe en beweren van alles over me. Dit gaat nu al weken zo en ik weet niet meer wat ik moet doen. Heeft iemand tips?

xxx

hey lieverd,
ik heb echt bijna hetzelfde gehad in de eerste klas van mbo… een beetje over hetzelfde onderwerp ook.
Ik was toen ook een onzeker type en voelde mij eenzaam…vooral omdat ik toen geen echte vrienden had op school. Die ene zogenaamde vrienden waar ik mee omging, deden ook mee met de ‘pesters’. Maar eerlijk, het heeft me alleen sterker gemaakt en wijzer! Ik wist eerst niet hoe ik ermee om moest gaan enzoo. Maar geloof me, negeren vind ik persoonlijk de beste optie en laat zien dat het je helemaal niks doet (ookal is dat misschien niet zo). En weet wie je vrienden zijn!! Liever alleen zijn dan met neppe vrienden.

Houd je hoofd hoog meid en veel sterkte… Het komt goed, geloof me!

Wat hierboven wordt gezegd. En daarbij, ik zou proberen niet te laten merken dat het je iets doet. Dat vinden ze alleen maar grappig. Succes! :sob::muscle: