Roddelen als ik ziek ben.

Heyy.
Heel veel kinderen zijn op school vaak ziek.
Dus dat boeit me niet en ik zeg er ook niks over.
Maar echt, in het hele schooljaar ben ik 2 dagen ziek geweest, en de halve school roddelt en zegt dat ik spijbel!
Teminste, dat zegt mij beste vriendin. En ik geloof haar wel.
En als ik op school kom, staart iedereen me raar aan.
En ik probeer het te negeren, maar dat is echt irritant.
En nu ga ik gewoon heel veel tabletten innemen, ik durf nooit meer ziek te zijn! Iemand advies?

x

Naja, je beste vriendin die dat zegt? Je mag toch heus ziek worden, het is maar 2 dagen. == En slik die dinges niet meer.

niks van aantrekken!
ik ben 4 dagen ziek geweest tot nu toe…
maar iedereen roddelt er wel over hoor…
ik ben 2 dagen ziek geweest met mijn vriendin ;p
tegelijk… alleen toen hebben mensen er niks van gezegt ;p
leraren wel ;p
maar we waren allebei gewoon ziek

tsjaaa… hier heb je niks aan. XD

ik ben al maanden afwezig en vorig jaar ook whatever als je ziek bent ben je ziek zo simpel.
boeien dat ze het denken gosh er spijbelen zoveel mensen.

en DE HELE school sure alsof zoveel mensen erom geven als iemand ooit 2 dagen gespijbeld zou hebben xD gniffel come on neem je het echt zo sirieus?

Ik ben deze week 4 dagen ziek geweest > koorts, oorontsteking.
En heb van mijn beste vriendin gehoord dan ook heel me klas over me zat te roddelen. Als ik op school ben houden ze hun bek weer dus het boeit me niet zoveel.

ik ben dit jaar intotaal wel 2 maanden ziek geweest ofzo, en geen roddels, dus misschien is dat van jou wel niet waar
x

ik ben super vaak ziek, maar dat komt doordat ik migraine heb.
gelukkig denken mensen niet dat ik spijbel fzo.

Heb er toch dikke scheit aan! (Haha lekker Hollands fzo)

Serieus, waarom maak je je om zoiets zorgen? Laat die kindjes maar roddelen, ze weten niet beter en jij bent beter dan zij. En het maakt je populair.

Of je beeld het je in dat mensen je aanstaren. Of je vriendin liegt.

tja, ik weeet niet. dat heeft iedereen vast wel. zo’n gevoel. of het gebeurt? misschien wel. maarja, het zou vast neit erg zijn, je weet zelf wel wat de echte waarheidis.

ach boeiend daar moet je je iet zoveel van aantrekken ik ben ook vaak zat ziek en dan lopen ze ook wel over me te roddelen maar ja moeten hun weten als hun daar lol aan hebben fijn voor hun ze doen maar …

erhm je kan ook overdrijven?

die 2 daagjes maakt echt niet uit! bij ons in de klas zijn er 3 die wel een maand afwezig waren door ziekte en wat anders…
ik zie geen rede waarom iedereen zou roddelen over dat je spijbelt?

ikzelf ben sinds ik op middelbare zit, 3 jaar dus, nog geen een x thuisgebleven. die ene keer dat ik ziek was ging ik gewoon naar school omdat ik meedeed aan kerstviering. o.o

wat kan jou het schelen wat zij over je zeggen? je weet zelf wel beter.

Ik ben nu 8 maanden ziek en ben dit heele school jaar nog niet naar school geweest en er word ook sprr veel geroddelt over mij maar dat boeit me nu niet meer. Vorg jaar werd er ook over mij geroddeld omdat ik elkekeer naar huis ging omdat ik me ineens niet lekker voelde. Je moet ze gewoon negeren wat je wel kan doen is het tegen je beste vriendinnen vertelen dat je er me zit dan kunnen ze als ze die mensen hoore roddelen voor je opkomen en veder ze gewoon lekker laten roddele jij weet beter toch:)
Suc6 :four_leaf_clover:

ik was ZO vaak ziek, en ik heb ZO vaak gespijbeld, en weet ik veel of mensen wat zeiden, mij zag je nooit buiten ofzo ben nooit betrapt en nja kheb er eigenlijk nooit op gelet dat ze wat zeiden… eigenlijk boeit het me ook niet, en dan merk je het ook niet, lol kweet niet of dit wel helpt xD

Dus je bent 2 dagen ziek en denkt meteen dat de halve school over je roddeldt :S heb je geen aandachts probleem xD je durft nu niet meer ziek te zijn omdat dan ’ de halve school’ zogenaamd over je roddelt , dat vind ik bestwel zielig :'D

-

Als ik thuis wil blijven blijf ik thuis. Maakt me niet uit hoe vaak ik al ziek ben geweest, of dat anderen het terecht vinden of vinden dat ik me aanstel of spijbel. Dat bepaal ik toch zeker zelf? Zou jij ook moeten doen. Niks van anderen aantrekken. Waarom zou je naar school gaan als je je niet lekker voelt?

laat ze lekker praten. Als jij thuis wilt blijven dan doe je dat toch lekker. Boeiend wat derest denkt.

wat een brave mensen zitten er op jou school manxD
en waarom zouden ze gaan roddelen omdat je ziek bent??
en al zou je gespijbeld hebben; schokkeend!!
OMG, op mijn school kijken mensen je nog eerder raar aan als je nog nooit gespijbeld hebt xD:Z