Roddel ideeën?

Hoi iedereen,

Ik ben bezig met een verhaal, en heb 1 goede sterke roddel nodig.
Een meisje wilt tussen 2 andere meisjes komen om hun vriendschap te breken, dit doet ze dmv een roddel, weten jullie iets?

xxx

• een jongen. Meisjes kunnen heel kattig worden als het om jongens gaat^^
  • beledigde dingen over familie -werkt ook wel.
  • uhm… Tja, ik weet niet echt…

ze vinden dezelfde jongen leuk, en beloven elkaar om de jongen links te laten liggen omdat het anders hun vriendschap verpest, toch zoent een van de meisjes met die jongen maar de ander weet het niet, en zo vertelt het meisje het tegen het andere meisje snap je? :stuck_out_tongue:

^ kijk da’s een goede X] Aan die van mij had je niet zo veel ^^

Alle geheimen over haar thuissituatie die heel erg slecht is en waar niemand wat van mocht weten (denk hierbij aan kindermishandeling, vader mishandelt moeder, vader mishandelt dochter seksueel etc.) zijn doorverteld aan het meisje dat tussen hun in wilde komen. Dat vertelt ze dat aan meisje nummer 1. Aan meisje nummer 2 vertelt ze dat meisje nummer 1 haar heeft verteld dat al deze geheimen eigenlijk leugens zijn en dat ze haar voor de gek heeft gehouden.

ik zou niet wat standaards pakken.

meisje 1 heeft een hele grote geheim, iets aan haar lichaam wat niemand weet en waar ze zich dood voor schaamt (wat, dat moet jij verzinnen). en haar beste vriendin, meisje 2 weet dit als enigste en haar ouders.
dus meisje 3 die er tussen wil komen komt perongeluk achter dit geheim en beschuldigt vriendin 2 van het doorvertellen van vriendin 1 haar geheim aan haarzelf.

ik hoop dat je het een beetje volgt en dat je het leuk vind, hahah.