Rock Werchter Kleding tips?

Hai,

Dit jaar ga ik voor het eerst naar Rock Werchter maar wat moet ik mee van kleren?
Iemand leuke tips?

Xoxo

Lekker zittende kleren die wel vies mogen worden.

Is het niet nog wat te vroeg om al je kledij bijeen te zoeken? Werchter is toch pas begin juli ofzo? Wacht af en kijk hoe het weer wordt!

Oh en, minder kleren = minder gewicht meesleuren, dus ga voor slimme, ‘multifunctionele’ combis (:

Wat ik altijd aandoe op de wei (ik heb altijd geluk gehad dat ik op de zonnige dagen ging), is een klein shortje onder een rok (zodat ik in die zakken een klein portemonneetje met geld en id kan stoppen), dan een topje, en ik neem dat ook nog een cardigan/pull mee. Ik vind het ook fijn om (nep) Doc. Martens te dragen, die staan leuk en handig voor in de modderige plekkken. Meestal draag ik ook een hoedje omdat ik niet zo goed tegen de zon kan, maar dat moet jij weten natuurlijk (:

En voor de rest zou ik ook een regenjas, slippers, lange broek, een erg warme pull,… meenemen.

Ik was er in 2010 en toen was het in de schaduw 43 graden :slightly_smiling_face:
kortom trek niets aan :'D (snachts is het welkoud en vochtig)

Ja mischien wel vroeg maar vroeg het me gewoon af. en ik gewoon zin heb in de zomer :grinning:. Kaboosh handige tip van het shortje!

Trek gewoon een shortje en een leuke t-shirt aan :slightly_smiling_face: