Rock Werchter 2012

Weet iemand toevallig hoe het zit met die campings op Rock Werchter? Heb je daar ook A en B camping enzo net zoals op Pinkpop? En hoe weet je dan op welke camping je zit? Ik heb namelijk met een aantal vriendinnen campingtickets gekocht maar nu is er een vriendin die ook nog mee wil en die wil dus ook tickets kopen, maar niet dat straks ineens blijkt dat zij op een heel andere camping zit, dat zou nogal lullig zijn. We hebben trouwens gewoon Regular tickets, dus niet camping XL.

up please!

Ik ben vorig jaar naar Rock Werchter geweest samen met een vriendin. Je hebt daar wel verschillende campings maar wij zijn bij aankomst gewoon de eerste beste camping die we tegen kwamen opgelopen en hebben daar onze tent neergezet. Bij de ingang van de camping staat een post, daar krijg je een polsbandje waarmee je toegang hebt tot die camping. Dus als jullie je gewoon bij een camping melden dan kunnen jullie gewoon op dezelfde camping lijkt mij :slightly_smiling_face:

Ik ben ook vorig jaar geweest en wat antoanette zegt: gewoon bandje bij dezelfde camping halen en alles komt goed

Okeee dankjewel! :slightly_smiling_face: