Rock Werchter 2012

LINE UP

DONDERDAG
The All-American Rejects
Rise Against
Blink-182
Elbow
The Cure
Justice
Amon Tobin
Skream ft. Sgt Pokes
Skrillex
The Maccabees
Garbage
Selah Sue
The Kooks

VRIJDAG
X
Mastodon
Wiz Khalifa
Gossip
dEUS
Pearl Jam
Deadmau5
DJ Fresh presents Fresh/live
Katy B
Birdy Nam Nam
Calvin Harris
Miles Kane
Katzenjammer
Bat For Lashes
Beirut

ZATERDAG
Black Box Revelation
Wolfmother
Kasabian
Mumford and Sons
James Vincent McMorrow
Nneka
Noah and The Whale
My Morning Jacket
Incubus

ZONDAG
Dropkick Murphys
Florence + the Machine
Snow Patrol
Red Hot Chili Peppers
Other Lives
Mac Miller
Anna Calvi
James Morrison
Milow

Wie gaat er nog meer? :grinning:

Dit is de meest sicke line-up OOIT.

Ik wil hier ZO GRAAG naartoe! Maar er is niemand die mee wil/kan. :frowning_face:

edit; En het valt ook nog in mijn laatste proefwerkweek. Ik baal nu echt heel erg.

ik ga misschien :3. De line uuuuup men!

Oh. Als ik iemand vind om mee te gaan, hahahha

Ik ga :slightly_smiling_face: ik kreeg gisteren mijn kaarten binnen. Die line up is echt geweldig. Ik weet nog dat ik zo erg baalde dat het incubus niet doorging en nu staan ze op werchter, het is voorbestemd :’) ik heb er echt onwijs veel zin in

De line up is echt vet ja! Toen de laatste 26 namen bekend waren gemaakt wist ik zeker dat ik erheen moest. Ik heb gisteren kaarten besteld.

Ik wil de donderdag en de zondag gaan, de bands van de vrijdag en zaterdag interesseren me niet echt. Maar 2x een dagticket is zo duur…

Ik wil supergraag The Cure en de Red Hot Chili Peppers zien, en verder ook de Dropkick Murphys, Blink 182, Elbow, Garbage, Selah Sue en the Kooks, maar in mindere mate.

echt een fantastische line up. Red Hot Chilli Peppers, the Kooks, the All American Rejects, Selah Sue, Mumford and Sons, Snow Patrol, James Morrison, Florence and the Machine, echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!

ik zou willen dat ik kon gaan.

die line up is echt geweeeeeeldig. ben helaas iets te jong…

ohyeaaaaaah, ik ga over 2 weekjes kaarten kopen!

Wauw, wat een geweldige line up! Jammer dat ik niet kan:(

Misschien wil ik de donderdag gaan, maar dan moet ik wel nog iemand vinden die meegaat.

Oh ik wil zo graag donderdag. Maar ik heb echt geen geld… :frowning_face: GASGFTDF AAH FML. Ik wil zoooo graag naar blink-182. serieus. omg. me leven is voorbij als ik niet kan. :’)

Ik wil eventueel ook gaan. weet alleen niet of ik er het geld wel voor over heb.
Rock werchter heeft echt wel al beter line ups gehad dan deze.
Ooit zag ik een avond op rij Elbow, bloc party, the killers, Coldplay. Muse kwam ook dat jaar. Telkens als ik daarmee vergelijk lijkt het andere jaar toch maar zwakjes.

Ik ga eerst de line up van pukkelpop nog afwachten. Daar heb ik ook massa’s drank en eetbonnen voor dus zou wel beter uitkomen (:

Heuj, een topic! :slightly_smiling_face: Ik wil ook echt heel graag haha, keihard aan het sparen nu, dus als het allemaal goed gaat, kan de wens aan het eind van deze maand verwezenlijkt worden haha. Wel vraag ik me echt sterk af hoe hard de kaartjes momenteel gaan…

Ik ga ook een weekend! Echt super vet, blink-182 en Rise Against op één dag! Me happy.

SAMEEE HEEEERE. Ik vind de namen weer zo fijn!!!
Alleen die proefwerkweek zou ik nog wel schijt aan hebben. Hopelijk vallen de toetsen gewoon niet op donderdag/vrijdag /maandag vroeg (maandag dikke kans van wel maargoed). Ik zie dat rooster alleen ook pas tegen die tijd…
Alleen ik heb dus niemand om mee te gaan… baal daar altijd zo van :stuck_out_tongue: Met vreemden gaan is misschien een optie maar lijkt me ook weer zo…

Ik ga! Ik zat eerst tussen dit en Sziget te twijfelen, maar toen ik de line-up zag viel ik bijna van m’n stoel, echt zo geweldig.

Ik wil zo graag gaan, de line up is echt TE awesome.
Maar ik ga al naar Lowlands en 2 juli ga ik ook al op vakantie. :'D