Rock 'n' Roll

Hey allemaal,

Zelf houd ik erg van rock n roll. Denk aan Elvis, Bill Haley en dergelijke.
Ik denk niet dat er veel mensen op dit forum zijn die daar ook naar luisteren,
maar weet iemand misschien nog een paar rock n roll of rockabilly bandjes die niet zo bekend zijn?

Doei xx

Ik kom niet verder dan de Horrorpops, maar die hebben meerdere genres wat hun muziek beïnvloed.

Slim trouwens, je achternaam in je nickname zetten…

Ik heb even in de genrelijst van mn itunes gekeken en die zei dat hit the lights rock n’ roll liedjes hadden, maar dat vind ik wel meevallen =’]

verder kan ik je niet echt helpen

Ik hou zelf ook heel erg van Rock n Roll! :slightly_smiling_face:
Ik luister vooral Chuck Berry, Buddy Holly en Little Richard… Vooral de bekendere dus

Dan moet je Dee Ann and the Nightcaptains eens opzoeken. Dat is echt leuk :grinning:

Klinkt inderdaad heel erg leuk! Maar op limewire ofzo kan ik niks vinden o:

Klopt inderdaad! wat je ook nog op kunt zoeken is:
Kitty Daisy & Lewis daar ben ik heen geweest en dat is echt onwijs vet!
Bang Bang Bazooka
69 beavershot (weet niet zeker of je het zo schrijft)

Rock 'n roll ain’t noise pollution … :metal:
Maarja dat is AC/DC en dat is weer totaal andere rock 'n roll. Van de wat eerdere rock 'n roll ken ik niet zoveel sory.

niemand weet dus iets?

Hahah daar dacht ik ook meteen aan x]

The Baseballs?

haha, geen idee.

En als je de horrorpops leuk vind dan vind je misschien ook Nekromentix leuk…

Nekromentix heb ik al gedownload ja… en die vind ik leuker als de horrorpops! maar thnx

Ehm, geen band natuurlijk, maar Herman Brood kun je toch zeker tot het genre Rock&Roll rekenen, Saturday Night is echt heel goed! :slightly_smiling_face:

Ik luister wel veel rockabilly/psychobilly :slightly_smiling_face:.
Bands like;
Stray Cats, Demented Are Go!, Mad Sin, Tiger Army, Batmobile, Reverend Horton Heat, Coffin Nails, The Kings Of Nuthin’, Mike Ness en Social Distortion.

thnx, daar heb ik tenminste wat aan :wink: