Rochelle: finalist X factor 2011

Yeah, rochelle heeft gewonnen! Wat vind jij er van, terecht?
Ik vind van wel! :slightly_smiling_face:

Ik heb het niet gevolgd, maar ik zag haar weleens in rtl boulevard. Vond haar wel goed.

Ik vind van wel, alleen vond ik no air nou niet helemaal geweldig ofzo…

Ik had liever d’r eigen song uitgebracht gezien.
Zij heeft wel een pracht stem, en vind haar bescheidenheid heerlijk.

Vooral speeltuin deed ze mooi, samen met superwoman.

Ik vond haar in elk geval een stuk beter zingen dan Adlicious… ze zongen best vals in de finale ;o

was niks anders op tv, normaal kijk ik geen Xfactor…
Wat een nutteloos berichtje… :stuck_out_tongue:

Maar wel terecht, ik vond die groep echt niks…

net zoals met AL die andere xfactor en idols artiestenshit: daar hoor je straks helemaal niks meer van -,-
zulke programma’s noem ik: Pointless…
het enigte waar je ze ooit nog zal zien is bij de optredens in de Efteling of kleine festivalls.
Sorry voor de negativiteit, maar zo is het 99,9% van alle gevallen wel

ik vind haar een terechte winnaar! ben echt blij dat ze heeft gewonnen :slightly_smiling_face:
maaaar nu heb ik het ECHT gehad met al die talentenjachten hoor, waarom komen ze niet met wat originelers?

maar wat hoor je nog van ben saunders dan?
hij heeft een tv serie gehad (van 2 afleveringen ofzo?) en die heeft ook nog geen Big Hit ofzo, toch?
maar waylon heb je gelijk in, maar die hoort dus bij de 00,01% (":

Ben’s cd verkoopt razend goed, net als z’n optredens.

Ben’s cd verkoopt razend goed, net als z’n optredens.

Terecht, verder boeit het me niet :’)

Ik was voor Adlicious, ik vond hun veel beter. Want hun zongen iedere ronde super goed, en rochelle die was er 1keer bijna uitgevlogen toen moest ze tegen Kelsey zingen.
Maarja dat is mijn mening

Als ze een cd heeft heeft, ga ik die gelijk halen :grinning:

Terecht ja. Ze had geeneens competitie :’)Sorry voor de fans maar ik vond dat adlicious vaak heel vals zongen. Alleen bij earths song was het wel goed maar dat kwam omdat vooral die donkere vrouw zong. (weet haar naam niet)

Voor de rest kijk ik er nooit naar :stuck_out_tongue:

Heeft ze gewonnen? Yeuy (:

Terecht.
Ik vind dat ze Rochelle maar naar het Songfestival moeten sturen. Hebben we tenminste een kans!

Ja, wel terecht.
Ook omdat Adlicious er wel komt. Ze zijn net wat ouder, weten hoe ze zichzelf neer willen zetten, hebben conservatorium gedaan, etc. Rochelle heeft dan nog net wat meer hulp nodig om ook echt een grote artiest te worden.
Want ze heeft het wel in zich!

Oja artiesten van talentenjachten waar je iets van hoort:

• Jim ; Musicals
  • Jamai ; Musicals
  • Nikki; Is nu een nieuw album aan het opnemen
  • Waylon; Treedt op bij bijna alle grote festivals etc
  • Ben Saunders ; CD verkoopt ontzettend goed, aantal singles al op 1 in Itunes en Top40

Om maar een paar voorbeelden te noemen…

Ja dat vond ik ook al!
Beter als Sienke en de 3 J’s!

Ik vond ze allebei niet bijzonder, maar als ik moest kiezen, koos ik haar :slightly_smiling_face:
Ik hou het op The Voice =D