ROC Boeken bestellen

Ik heb gezocht of er een topic was waar ik m’n vraag kon plaatsen maar heb niets gevonden, als er toch een algemeen topic blijkt te zijn sluit dit topic maar (:

Voor de vakantie was ik dus net klaar met de middelbare school VMBO-T, nu dus een nieuwe start maken op het ROC met de opleiding Financiele beroepen niveau 3/4.
Maar goed, voor de vakantie ging ik naar een infodag op 't ROC, allemaal leuk en aardig maar eigenlijk kreeg je niet genoeg informatie.

Ik had begrepen dat je je boeken moet bestellen via vandijk.nl, weet iemand hoe lang de levertijd is van vandijk.nl?
En ik had geprobeerd om te bestellen gewoon om te kijken hoelang de levertijd is, toen kreeg ik ineens dat ik moest inloggen, maar ik heb geen inlognaam of iets gekregen.

Want eigenlijk moest ik de boeken voor de vakantie bestellen maar we zaten toen nog wat krap met het geld dus kon ik ze nu pas bestellen.

Alvast bedankt en sorry voor als er een algemeen topic is voor dit soort vragen (:

‘’ Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

De levertijd van jouw bestelling bedraagt ongeveer vijf werkdagen mits de artikelen voorradig zijn. Heb je een boekenpakket besteld? Wij doen ons uiterste best om dit voor de start van je nieuwe schooljaar te bezorgen. ‘’

Please. gewoon even levertijd vandijk invullen bij google en je vind wat je zoekt.

Ik heb ze ook besteld en ongeveer 2/3 dagen. Ze zijn zo binnen, echt snel. Nog sneller dan Bol.com waar ik ook een paar heb besteld. :wink:

Superr ^ dankjewel ! (:

@Aardappelhoofd,
Ik had ookal op google gezocht maar ik kreeg wat anders, wel bedankt (:

Raar. Maar goed je hebt nu antwoord op je vraag.

Heb je geen brief van school gekregen? Misschien staat daar de inlogcode op

Ik had mijn boeken 26 juli besteld, en kreeg ze afgelopen zaterdag (10 augustus) binnen.

Ze zorgen er wel voor dat je ze voor je begint op school binnen hebt, want ik begin komende woensdag weer :stuck_out_tongue: Levertijd verschilt…