Robot ketting combineren

Heee! Hoe zou ik deze ketting kunnen combineren? Ik vind 'm heel leuk maarja… HOE? Ik heb 'n witte blazer, grijs-wit-zwart-rood vest, zwart leren jasje… &Veel verschillende shirtjes en schoenen. Dus, tell me? Hahaha.

XX

http://img525.imageshack.us/img525/7315/1010105t.jpg

Ik zou hem combineren met basics, zo knalt hij er meer uit. (:

Amen, praise teh lawd.

wat een leuke ketting!

hij is áwesome!

waar heb je die vandaag, als ik vragen mag ;$;$

Ik vind dat die bijna overal bij past… gewoon uitproberen en als je denkt
NEEE
dan past die er niet bij :stuck_out_tongue_winking_eye:

Die heeft Janniek (leCHATNOIR) ook!
wacht even, ik zal even een outfit foto met die ketting van haar zoeken

Ehm, je kan hem toch met bijna alles wel combineren? x]
Maar inderdaad, als je het basic houdt, knalt hij er echt uit. :wink:

Hahaa. Ik vind m ook super! Zat nog n beetje te twijfelen omdat ik een koopverbod had voor mezelf haha maar heb m hierzo op Girlscene gekocht :smiling_imp: Hahaa. Vaak kijken bij t verkoopfora hihi. Voor maar 4,50!! Iemand anders verkoopt m ook nog wel voor 9 euro ofzo.

Maar, nog tiiiips?
Basics is altijd handig maar denk dat 'ie dan heel simpel wordt…
Voorbeeldjes? Ik zag… leCHATNOIR ofzo een tijdje terug met n groen geruite blouse ofzo, en deze ketting. Hij viel hierdoor wat weg, maar t stond nog superleuk!

XXX

Hahaha inderdaad, zij heeft m dus ook :stuck_out_tongue: Typte ik net. Jeetje jullie reageren gauw zeg! Hmmm, ja. Ik ga sowieso combineren maar omdat ik m nu nog niet thuis heb was ik benieuwd (óf ik m eigenlijk wel moet kopen, door mn koopverbod haha, maar daar ben ik nu wel zeker van!).

Hmm dan heb je hier niet veel aan maartoch :’)
klik

Hij staat dr wel echt leuk hihi, xxx

I totally agree. Hij is trouwens wel heel vet! :grinning:

Oeh, wat een vette ketting! Maarja, zoals hier al vaker is gezegd: Combineren met basics!

Bedankt.

TOPIC MAG GESLOTEN WORDEN!!!

Waar heb je die vandaan? Hij is ge-wel-dig.

Ebay staat er vol mee