Heee! Hoe zou ik deze ketting kunnen combineren? Ik vind 'm heel leuk maarja… HOE? Ik heb 'n witte blazer, grijs-wit-zwart-rood vest, zwart leren jasje… &Veel verschillende shirtjes en schoenen. Dus, tell me? Hahaha.
XX
Heee! Hoe zou ik deze ketting kunnen combineren? Ik vind 'm heel leuk maarja… HOE? Ik heb 'n witte blazer, grijs-wit-zwart-rood vest, zwart leren jasje… &Veel verschillende shirtjes en schoenen. Dus, tell me? Hahaha.
XX
Ik zou hem combineren met basics, zo knalt hij er meer uit. (:
Amen, praise teh lawd.
wat een leuke ketting!
hij is áwesome!
waar heb je die vandaag, als ik vragen mag ;$;$
Ik vind dat die bijna overal bij past… gewoon uitproberen en als je denkt
NEEE
dan past die er niet bij
Die heeft Janniek (leCHATNOIR) ook!
wacht even, ik zal even een outfit foto met die ketting van haar zoeken
Ehm, je kan hem toch met bijna alles wel combineren? x]
Maar inderdaad, als je het basic houdt, knalt hij er echt uit.
Hahaa. Ik vind m ook super! Zat nog n beetje te twijfelen omdat ik een koopverbod had voor mezelf haha maar heb m hierzo op Girlscene gekocht Hahaa. Vaak kijken bij t verkoopfora hihi. Voor maar 4,50!! Iemand anders verkoopt m ook nog wel voor 9 euro ofzo.
Maar, nog tiiiips?
Basics is altijd handig maar denk dat 'ie dan heel simpel wordt…
Voorbeeldjes? Ik zag… leCHATNOIR ofzo een tijdje terug met n groen geruite blouse ofzo, en deze ketting. Hij viel hierdoor wat weg, maar t stond nog superleuk!
XXX
Hahaha inderdaad, zij heeft m dus ook Typte ik net. Jeetje jullie reageren gauw zeg! Hmmm, ja. Ik ga sowieso combineren maar omdat ik m nu nog niet thuis heb was ik benieuwd (óf ik m eigenlijk wel moet kopen, door mn koopverbod haha, maar daar ben ik nu wel zeker van!).
Hij staat dr wel echt leuk hihi, xxx
I totally agree. Hij is trouwens wel heel vet!
Oeh, wat een vette ketting! Maarja, zoals hier al vaker is gezegd: Combineren met basics!
Bedankt.
TOPIC MAG GESLOTEN WORDEN!!!
Waar heb je die vandaan? Hij is ge-wel-dig.
Ebay staat er vol mee