Robert en Kristen zoenend

Kijk maar eens op de foto’s van het Kings of leon concert.

www.google.nl
toets in robert pattinson org
en dan 1e post en met die foto’s en dan gelijk de eerste foto’s
Het is wel erg donker, maar het ziet er in ieder geval gezellig uit haha

ehm, oke…
ik dacht dat het al zeker was dat hun wat hadden

ik snap kristen en robert echt niet, als ze elkaar leuk vinden kunnen ze het toch gewoon toegeven
maar kristen heeft toch al een vriendje ?\1

Ja he, dat is veel beter dan zo geheimzinnig doen.
Ja dacht het wel, maar dat was weer uit geloof ik.
Ik weet het ook niet meer haha

Haha ik weet het ook niet meer.
Heb je twilight gezien ? En de boeken gelezen ?

haha ja, jij ook zeker? Moet alleen BD nog, maar die ligt als t goed is woensdag in de brievenbus haha

jeeeeej XD ik vind het zo leuk dat ze wat hebben

Jaa ik ook !
Twilight 4 x gelezen Nieuwe maan 3x Eclips 3x Breaking Dawn 3x en Midnight Sun 1x
En ik heb twilight op dvd.
Maar ik ben zooo fan van de boeken, en ik vind de film helemaal niet zo goed eigenlijk. ;$

ja midnight sun wil ik ook nog lezen! Ja de boeken zijn beter, maar het is wel leuk om je derest er te bij kunnen voorstellen, maar als je die film al 100 keer ofzo gezien hebt, heb je echt zoiets van tja, het boek is gewoon beter weetjewel?

Ja je hebt gelijk!
Ik vind de film eigenlijk best wel slecht. ;$ En ik vind Robert P. en Kristen S. helemaal niet zo goed acteren eigenlijk, in twilight dan. Ben echt benieuwd naar New Moon want heel veel dingen zijn veranderd, de make-up ect. And I lovee Edward maar niet Robert P. ik weet natuurlijk dat Edward nep is maar toch. =)

Nee ze acteren best oké, en ik vind robert leuker in het echt dan als edward, maar de boeken zijn gewoon beter. Boeken zijn over het algemeen altijd beter haha. Ja new moon is denk ik beter dan twilight deze regisseur houd zich ook meer aan de boeken dan catherine deed , dus daar ben ik wel blij mee haha

huh, als ze aan het zoenen zijn moet hij z’n nek wel erg ver draaien

Haha mening verschillen. =)

dat is waar hahaa :wink:

haha, ik vind het eigenlijk wel beter als ze wat krijgen.
Maar ik denk dat ook is omdat ik twilight fan ben x_X
Ik vind de boeken eigenlijk ook beter als de film ;3 maar ben toch erg benieuwd naar New moon.

weet je zeker dat het zoenen is? volgens mij komt hij alleen zo dichtbij om te horen wat ze zegt,omdat het op een concert is

Ja dat dacht ik dus ook! Als ze echt zouden zoenen zouden daar toch ook wel foto’s van zijn?

Weeeheee je verpest het voor mij :stuck_out_tongue:
( Ik wil dat ze wat krijgen)

Maar misschien heb je wel gelijk, maar ze moeten wel ‘’ sneaky’’ zijn. Ik bedoel je weet vna sommige sterren ook niet dat iets met iemand hadden totdat ze opeens verloofd waren of zwanger waren xD

Ik bedoelde de allereerste foto’s geloof ik, die zijn een beetje wazig.Het lijkt er wel op, maarja mijn ogen werken niet zo goed meer dusja haha

Ik vind het geheimzinnige gedoe maar niks. :stuck_out_tongue:
Mensen komen er toch vroeg of laat achter of ze met elkaar hebben/zoenen.