Robbert Pattinson & Ashley Green ontmoeten

Hoi hoi (:

Ik heb even jullie hulp nodig :slightly_smiling_face:
Ik zou doe mee aan een wedstrijd om Robbert Pattinson & Ashley Green te kunne ontmoeten, de opdracht is om een zo origineel mogelijk vraag te stellen.
Hebben jullie misschien ideetjes? want ik zou die wedstrijd SSSUUUUPPPEEERRR graag winnen :grinning:

THX! :heart:

Als wij voor jou een vraag zouden bedenken, waarom zou jij dan het recht hebben om hen te ontmoeten als ik vragen mag?

ik vraag gewoon maar om ideetjes hoor…

Had je nooit vragen die je aan hun wil stellen?

Als jij het zo suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupergraag wilt winnen kan je vast wel iets bedenken. Besides, die zou ik ook wel willen ontmoeten dus waarom zouden we je daar in godsnaam mee helpen.

Als je ze zo heel graag wilt ontmoeten kun je toch ook wel een vraag bedenken ? O_o

Is dat om ze op 26 oktober in België te ontmoeten?

Ik heb al meegedaan en een vraag gesteld en die ga ik jou lekker niet vertellen haha :grinning: veel succes !

how do you keep your tongue so incredibly pink…like…mine is always sorth of green…
haha nee ik weet niets, maar ik heb net iets heel cuuuuuwls bedacht

Wat is een musthave in jullie kleedkamer?
Wat was jullier ergste blunder?
pff ik heb eingelijk geen idee:P

ze vraagt toch alleen om ideeën? :stuck_out_tongue:

Ik hoef ze niet te ontmoeten dus ik wil je wel helpen hoor. Alleen mijn inspiratie is zo laag dat ik niets kan bedenken ;o

jup :slightly_smiling_face:

Ok ik zie dit topic ineens tussen mijn topics en ik wil even zeggen : IK HAD GEWONNEN ! WOEHOEEEW :grinning: ok bye x

^gefeliciteerd (:

j

huh eeecht? mag je je vraag ook zeggen dan? :grinning:

Leuk! Dus je hebt ze echt ontmoet? Wat had je gevraagd aan ze?

nee er mochten maar 5 mensen een vraag stellen en daar was ik jammer genoeg niet bij , maar ik zat op de derde rij dus ik heb hen heel goed gezien ! :grinning:

Niet ontmoet nee, je zat in een zaal en dan mochten 5 personen een vraag stellen maar ik niet jammer genoeg, heb hen wel van heel dicht bij gezien en een leuke goodie bag gekregen ! :grinning:

Ik heb 2 jaar geleden een meet en greet met McFly gewonnen :slightly_smiling_face:

Met hele simpele vragen eigenlijk, maar ik ga ze denk ik maar even niet vertellen :%

Maar een tip:

DENK SIMPEL EN EEN BEETJE GEK!:ph34r: