Robben uitgeschakeld, dag wereldkampioenschap!

Ja, Robben is uitgeschakeld, dus we kunnen niet meer winnen. Echt balen! :smiling_imp:

Nu kunnen we niet meer winnen?
Ik weet niet veel van voetbal maar dit lijkt me erg overdreven of heb ik het nu echt heeelemaal verkeerd :stuck_out_tongue:

hij komt later en kan waarschijnlijk alleen niet meedoen met nederland-denemarken.
er is nog hoop.

En als de rest van het team gewoon hun best doet, kan het ons echt nog wel lukken hoor :slightly_smiling_face:

Hmm, hebben jullie Nederland - Hongarije gezien?

Alsof hij dé sterspeler van het team is ofzo…
En hij kan trouwens wel mee waarschijnlijk, alleen niet de eerste wedstrijd(en?).

hij had gewoon een goede dag vandaag, volgende keer speelt iemand anders misschien een stuk beter.

Yes, I did. Maar dit betekent niet het verlies van het WK hoor… hij moet nu gewoon nog naar de dokter en het ziekenhuis en waarschijnlijk vliegt die later over. En alsnog, netalsof we niks zijn zonder hem we hebben een heleboel goede spelers ookal is hij wel een van de beste. Tuurlijk winnen we, duhhh! ;p

Uh er is nog helemaal niks bekend over de ernst van zijn blessure dus het is gewoon afwachten hoor! MIsschien valt het allemaal wel mee en mis die op ze minst 1 a 2 wedstrijden…

Hehe trouwens zag je die zwarte jongen? weet zn naam even niet meer, dat was echt een strakke actie

misschien kan die na de voorrondes wel weer meedoen:$
aangezien ik er wel vanuit gaan dat we de voorrondes halenxd

ik hoop zo dat we verliezen hhehehe xD altijd maar dat hele gedoe in nederland over dat voetbal -.-’ Het wordt hier echt zo erg overdreven

Robben is wel echt een goeie speler, maar zonder hem is het elftal nog sterk hoor :stuck_out_tongue:

we MOETEN winnen! :grinning:

Trouwens zagen jullie dat ook toen afellay enz hun shirt uitdeden op het laatst, oejoejoei dat was zéker niet verkeerd :drooling_face:

Eljardo Elia?
was idd een mooie actie!

We worden toch wel wereldkampioen!

Net alsof wij überhaupt zouden winnen… Maar zonder Robben wordt het zowieso al moeilijker, hopen dat ie snel weer terug is.

Ach ja, echt weer een Robben-actie: met een stand van 6-1 nog een blessure oplopen XD

Niet meer kunnen winnen? We staan er goed voor, als ze doorgaan hoe ze nu voetballen hoeven ze voor niemand bang te zijn.