Roaccutane

Hallo iedereen… Ik ben nieuw op t forum. Aangezien er hier veel meisjes lid zijn, dacht ik dat ik mijn vraag hier misschien wel kon neerleggen. Ik zit namelijk met het volgende: heb last van Acne, en ik gebruik daarvoor Roaccutane voor zo’n 8 weken. Alleen merk ik er weinig van. Geen droge lippen/huid, uitbarstingen (zoals op de bijsluiter staat). Slechts last van vermoeidheid. Heb t gevoel dat het medicijn niets met mn huid doet. Wie van jullie hebben ook roaccutane geslikt? Na hoelang begon t te werken? En hoeveel mg? Bedankt alvast.

Hoi! Er is een algemeen puistjes- en acne topic in dit board waar dit soort dingen meestal besproken worden. Ik slik roaccutane (40 mg per dag) nu bijna 4 maanden, maar merkte echt al vanaf het begin effect. Dit kan wel heel verschillend zijn, er zijn genoeg mensen die pas vanaf maand 3 of 4 uberhaupt iets zien. Het beste kan je dit overleggen met je dermatoloog, en kijken of je eventueel op een hogere dosis mag.

[quote author=Emb link=topic=405049.msg277401397#msg277401397 date=1456937526]
Hoi! Er is een algemeen puistjes- en acne topic in dit board waar dit soort dingen meestal besproken worden. Ik slik roaccutane (40 mg per dag) nu bijna 4 maanden, maar merkte echt al vanaf het begin effect. Dit kan wel heel verschillend zijn, er zijn genoeg mensen die pas vanaf maand 3 of 4 uberhaupt iets zien. Het beste kan je dit overleggen met je dermatoloog, en kijken of je eventueel op een hogere dosis mag.
[/quote Bedankt voor je antwoord. Ik slik 30 mg per dag… En apart dat ik verder geen bijwerkingen verneem… Heb je ook rode vlekken?