River Island

ik vind River Island echt een gave winkel.
ik was laats in a’dam en was verkocht.
maar weten jullie nog meer plaatsen waar River Island winkels staan?
[a]

-

Amsterdam en Rotterdam inderdaad alleen, vet stom, want het is echt een geweldige winkel en dan woon in natuurlijk weer helemaal aan de andere kant van het land, yes.

Kom er echt heeeel vaak

upje!

In de kalverstraat toch? moet er ook maar eens gaan kijken, geloof ik

edit: jaja, ik weet dat dat amsterdam is, wilde alleen weten of hij daar is :slightly_smiling_face:

*kuche*google*kuche*

Ik vind het daar echt gaar,
kan he-le-maal niets vinden.

Je moet daar even goed kijken, en dan zie je steeds meer mooie dingetjes.
Ik heb er een boyfriend blazer en jumpsuit vandaan, nice.

Ik wil er ook naartoe :[ Maarja ik ga voor mn winteraankopen =D

ik ook.
dat is nou het probleem, haha.

Ik ben er nog nooit geweest
maar ik wilde deze vakantie nog wel een keertje naar A’dam!

Ik kan er ook niks vinden hoor,
en ik vind de prijs wel hoog!

Je kan ook op internet bestellen ; www.riverisland.com
I looooooooove River Island, vooral de schoenen en accesoires daar!

Op die site denk je echt van “woooooow, daar moet ik héén!” … zie in tijdschriften en zo ook altijd superleuke dingen van daar, maar was er gister en vond er echt niks aan! De muziek vond ik echt heel erg irritant (ja, zet je eroverheen, denk je mss, maar dat scheelt echt veel in of ik een winkel leuk vind of niet :stuck_out_tongue:)… en k vond t heel rommelig en k zag niet veel leuks…

Sorry dat ik zo een oud topic up maar ik heb een vraag over River Island en eigelijk ook over Forever 21. Ik heb een artikel gevonden http://www.hln.be/hln/nl/…tionale-winkelmarkt.dhtml en daar staat in dat er een River Island winkel en Forever 21 winkel in Brussel of Antwerpen is. Iemand die die weet zijn ?

Nope, ze verzenden enkel naar de UK

Was het ook niet te vinden via de officiële sites? Meestal staat er wel iets van ‘locations’ ofzo.

Goed dat je de zoekfunctie hebt gebruikt *thumbs up*