Ritalin en roken

yo

slikt er iemand hier ook ritalin die rookt?
Want als ik ritalin heb geslikt rook ik echt pauper veel en heb ik continu zin in een peuk :’) Ookal heb ik net gerookt.
Hebben meer mensen dit of ben ik de enige :’)

xoxo

Ik zelf niet, mijn vader wel en die rookt echt belachelijk veel. Dus misschien klopt het wel ja.

Ik herken dit van mijn zus. Ligt er misschien aan dat de werkzame stof in ritalin vergelijkbaar is met amfetamine. Amfetamine gebruikers roken ook vaak erg veel. En aangezien de werking dus ook vrijwel hetzelfde is… Kan het vele roken verklaren.

Echt? Want als ik geen ritalin slik rook ik lang niet zo veel. Maar ik heb een half uur terug nog gerookt en ik wil alweer :’) Heeeeeel irritant. Ook voor mijn portomonee…

even wat vaker een lolly aflebberen dan

Ik moet zelf toegeven, als ik amfetamine hebt gebruikt, dan rook ik ook aan één stuk door. Pakje na pakje haha. Dus ik denk wel dat het daarmee te maken heeft.

Heb hier wel een e-smoker liggen maar dat is net zo slecht als gewoon roken, al scheelt het me wel geld :sunglasses:

Vet kut, want ik probeer me juist te vestigen op mijn tentamenstof en dan denk ik alleen maar “ik moet roken” :’)

Ik herken dit ja. :’)

Maar ik heb ook zo’n e-smoker en gebruik die dan, scheelt gewoon geld. En ik hoef de deur niet uit.