Ringen voor "dikke" vingers.

Hey iedereen!

Zoals elk meisje, vind ik ringen erg leuk.
Ik zit enkel spijtig genoeg met het probleem dat ik nooit een ring in de juiste maat vind. Hoewel mijn vingers er eigenlijk niet dik uitzien, zijn mijn vingers blijkbaar toch dikker dan ‘normaal’ want in de winkels zoals Primark of Six, past de grootste maat (L) me echt niet. Echt wel jammer eigenlijk…
Zijn er hier dames met hetzelfde probleem? Of mensen die weten waar je grotere maten ringen kan kopen? (liefst niet de duur natuurlijk)

Alvast bedankt!

Geen idee. Upje dus maar.

Bij de v&d hebben ze bij de sieraden (dus niet bij de six-sieraden maar echt bij de vitrines in de buurt) van die bakken met ringen in verschillende maten. Dus niet S,M,L, maar de officiële maten (wel 6 verschillende fzo). Volgensmij niet zo duur. Ook geen 5 euro ofzo, maar rond de 15 dacht ik.

Ik heb juist het tegenovergestelde :slightly_smiling_face:

Je hebt ook van die ringen waarbij je het kan verstellen, maar ik heb geen idee waar je die kan kopen.

Ja. verstelbare ringen kopen, die kan je bijna overal wel kopen. :relieved:

Bij Accessoirze heb je ringen maat L (en M en S, maar daar heb je niet zoveel aan) en die zijn suuuuper leuk. Die pas je toch wel of niet?

Ik heb hele leuke van de SIX, in maat XL en L. Misschien moet je daar eens kijken?

En meestal zijn ze nog leuk ook!

op ebay heb je veel verstelbare ringen :slightly_smiling_face:

Bij de SIX hebben ze toch ook XL, volgens mij.
Meestal als je smorgens opstaat zijn je vingers ook dikker dan normaal later op de dag, door vocht ofzo xD.
Heb ik hee vaak, dan past die smorgens opeens niet meer en dan later in de middag wel, maarja eigenlijk helemaal niet boeiend dit maarja.<
sorry xD

Daar zeg je iets, small is mij ook te groot =/
Ik heb net enkele dagen terug zo’n verstelbare ring gekocht, die dingen bieden inderdaad wel een uitkomst. Volgens mij passen die echt iedereen.

dat dus. de allerkleinste maat is mij vaak nog te groot.
ik denk dat ik ook maar van die verstelbare ringen ga proberen. :grinning:

Ohh bedankt voor de reacties iedereen :slightly_smiling_face: ik ga eens een zoektocht starten naar die vertstelbare dan :stuck_out_tongue:

Of naar een man die me eentje van de juwelier wil cadeau doen haha :smirk: