ringen probleem

hee,
ik heb hele dunne vingers, en ik pas daarom bijna geen ringen.
maatje s zit altijd al (heel) los.
maar ik wil wel graag ringen dragen, zonder dat ze gelijk afvallen.
hebben anderen dit ook?
en wat zou ik kunnen doen…

alvast bedankt!

Ringen kopen die verstelbaar zijn.

Of kleiner laten maken bij een juwelier/ op de markt maar dat kost wel rond de 15 euro.

Haha ik heb dat ook, echt irritant xD Hoewel maat S in sommige gevallen wel lukt gelukkig :stuck_out_tongue: Maar dan draag ik die op mijn wijsvinger, die iets dikker :grinning:

Heb ik ook!
Ik heb toen een keer een ring besteld via ebay (maat 4) en die zat echt heel goed!
In Nederland kom ik vaak uit bij kinderringen, of ik moet hem rond een andere vinger dragen dan mijn ringvinger. :’)

Ik heb juist te dikke vingers ghehe.

Naar een juwelier gaan. Het kost wel even wat, maar dan heb je er ook echt wat aan. (:

okee bedankt voor jullie reacties!

of een elastiekje/touwtje en onzichtbaar omheen binden, bijvoorbeeld alleen aan de onder wat visdraad of beugelelastiekjes

een stukje (2cm)van die dikke dubbelzijdig tape aan binnenkant van je ring plakken.
Het helpt en is ook een stuk goedkoper dan naar de juwelier gaan :grin:

ik heb altijd te dikke vingers.
als ik ringen ga passen kunnen ze er altijd vet moeilijk af.
-overbodige reactie maar echte oplossingen staan hier boven al-

Lotgenoot! ik pas enkel in van die ringen die je zelf kan verstellen, want ik haat het als mijn bloed half word afgekneld door een ring. Heel soms vind ik een maat L die groot genoeg is. Echt om gek van te worden!

Dat probleem heb ik ook

Ik draag nooit ringen, dus up voor jou (:

als je bij bijv de claires of de six ringen koopt en ze zijn te groot kan je er blanke nagellak in lakken, laten drogen, in lakken… totdat hij past. zou ik dus niet doen met zilver :wink:

Jaa, ik heb precies hetzelfde. Maar ik pas een S meestal wel, mijn zusje helemaaal niet. Maar idd wat er al gezegd werd: verstelbare ringen zijn wel de oplossing.
Haha, succes in ieder geval!

ik heb nooit ringen om omdat ik ze niet durf te passen, ben bang dat ik m dan niet meer afkrijg haha

ik heb dat ook, ik wikkel er altijd een stuk plakband omheen aan de achterkant zodat ze strakker zitten.

Ik heb een amazing idea :’)
Ik heb dus ook enormmmmm dunne vingers en ik vind het ook altijd ZO irritant om geen ringen te kunnen passen; maar bij de Bijou Brigitte hebben ze wel eens zo toevallig een ring die je wel past, je moet dan wel alle ringen eventjes passen :astonished:
En ik ben laatst een super leuke ring tegen gekomen die ook paste ^^ was wel 7 euro maar daar heb ik het wel voor over voor een ring die mij EINDELIJK past . :slightly_smiling_face: dus BIJOU BRIGITTE JEEJ

@charmander haha oke. :slightly_smiling_face: dankjee

alleen bij mijn wijs en middelvinger kan ik normale ringen dragen dus heb hetzelfde probleem als jij.
Ik heb om mn ringvinger een kinderring (nee niet zown lullige met lieveheersbeestje ofzo :stuck_out_tongue: ) en om mn pink mn geboorteringetje (die toen om mn wijsvinger zat toen ik een klein meisje was)

Gewoon eens vragen bij de juwelier voor kleine maat ringen of dus eventueel laten verstellen als je een echt mooie ring hebt gevonden.