Ring laten passen

Hoi meiden, ik heb een klein probleempje.

Ik heb een supergave ring van de Six, alleen hij past niet zo goed. Om mijn ringvinger (van beide handen) is hij te wijd, om mijn middelvinger te strak. En om wijsvinger is het niet mooi. En met een maat groter is hij weer te wijd om álle vingers.
Iemand hier misschien trucjes voor ofzo?
Sorry als hier al een topic over is!

Liefss

wat ik altijd doe is dan een smallere ring erboven doen!
ik heb wat setjes met smalle ringetjes,
dus dan doe ik er 1 boven en 1 onder.
had t vandaag toevallig nog;

http://1.bp.blogspot.com/_IiWoANgPyh4/TKyTF9tThMI/AAAAAAAABoY/1BgXHp2PugM/s320/IMG_0610.JPG

Hm, opzich goed idee maar ik heb geen smallere ring ><. En het ringetje zelf heeft ook wel een vage kleur, een beetje dat vintage goud. Als ik nog in de stad ben kan ik wel kijken voor een smalle. Dankje!

wat ook helpt maar 't is wel een prigelwerkje, je kent wel van dat verband plakband. (om het zo maar even te noemen). het plakt nog erger als plakband en het is een beetje van bruinige “stof”
dat doe ik altijd in mijn ring plakken. dus je doet dat “plakband” een paar rondjes in je ring plakken. je knipt de zijkantjes eraf die eruit komen en zo heb je je ring wat kleiner gemaakt.

Uhu, had ook al aan zoiets gedacht. Maar gaat dat er dan niet heel snel af met om en afdoen?

je hebt ook snuggies ofzoiets,
dat is een soort plasticje wat je om de achterkant kan doen,
zoek maar eens op ebay.
maar ik geloof dat die best prijzig zijn voor wat je krijgt zegmaar.

Of je ring om doen als je koude handen hebt? Dan schijnen je vingers dunner te zijn.

Ja oke, maar gaat hij dan niet de rest van de dag veels te strak zitten?

dat je trouwens zegt dat hij om je wijsvinger neit mooi is,
is denk ik alleen een questie van wennen!
ik droeg nooit ringen,
en nu ben ik eraan verslaafd…
zit rond de 100 nu…
en draag ze vrijwel altijd om mijn wijsvinger!

ja soms wel xD wanneer je 't toch niks blijft vinden met dat “plakband” en je hele ring plakt van de lijmresten dan kan je met wasbenziene (of hoe schrijf je dat :stuck_out_tongue: ) 't plakspul erafhalen. ook al heb je een metalen ring, goud, of zilver, echt of nep maakt niet uit je ring zal niet verkleuren hierdoor

Je kunt er ook een touwtje om wikkelen (met een knoopje natuurlijk) aan de onderkant. Wordt je ring ook niet lelijk van ofzo, als je wat dikkere vingers krijgt haal je het er gewoon weer af.