rimmel vs bourjois

de mascara van bourjois;
1001 lashes,
het borsteltje deed me denken aan
die van rimmel;
sexy curves
maar welke is nou beter?
XXXXX

Die sexy curves is wel goed, die andere heb ik nooit gebruikt.

Ik heb de sexy curves, maar vind hem helemaal niet goed. :cold_sweat:

Lash Stilleto vind ik het aller beste.

Ik heb heel veel slechte dingen over Sexy Curves gehoord.
Ik vind Volume Flash van Rimmel wel helemaal geweldig.

Bourjois is veel beter dan Rimmel, met alles (vind ik). Maar met mascara vind ik Max Factor nog beter, maar dat is geen van jouw opties: dus Bourjois.

Sexy Curves is flut.
Er komt bijna niks van het borsteltje af…

ik vind zowieso Bourjois het beste met Maybelline.

Ik vind de rimmel sexy curves juist goed, maarja iedereen vind andere ‘soort wimpers’ mooi dus het ligt maar net aann jou…

L’Oréal Volume Shocking = the best

and otherwise:
Max Factor False Lash Effect
Max Factor Masterpiece

bourjois

eigenlijk zijn ze allebei best wel kut maar van rimmel verwacht ik ook altijd te veel -.-
moeten ze maar minder liegen in die reclames

sexy Curves is zo een flutding!
Daar gaat me geld
maar die andere ken ik niet, dus ik weet het niet

Helemaal mee eens! Rimmel vind ik echt kut en Max Factor heeft de beste mascara’s (vind ze zelfs beter dan high end merken).

Ik zweer bij L’Oreal Double Extension. :drooling_face:

Ik vind Bourjois mascara heel erg snel uitdrogen…

Ik heb ze allebei. Rimmel Sexy Curves doet bijna niks voor je wimpers, ik snap dan ook niet dat mensen die goed vinden, maarja dat is persoonlijk. Je ziet alleen dat je wimpers iets donkerder zijn geworden. 1001 Lashes vind ik ook niet goed, je krijgt geen volume en niet erg veel lengte. Hij klontert niet heel erg, maar je wimpers plakken wel aan elkaar.
Als ik er dan toch een moet kiezen zou ik 1001 Lashes kopen omdat Sexy Curves gewoon niks doet.

Of je moet Max Factor Masterpiece Max eens proberen, de beste mascara die ik ooit gehad heb, en dat zijn er nog al wat.