Rimmel Stay Matte 200 Soft Beige, welke poeder en is het echt necessary?

Hoi meiden,

ik zit nou toch echt al jaren met een vraag. Ik gebruik altijd foundation (In de titel zie je welke) maar gebruik nooit poeder. Nou ben ik geen super make-up kenner en dus vraag ik mij af ten eerste welke poeder er bij de foundation Rimmel Stay Matte 200 soft beige hoort, en of het er echt bijhoor op de foundation?

Harstikke bedankt alvast,

dikke kus.

Als je de kleur en dekking goed vindt is het niet echt nodig. Ik gebruik nog poeder omdat ik een hele vette huid heb en anders een discobal ben :’)

En wat betreft welke, je hoeft niet perse de bijbehorende poeder te gebruiken, kan ook een ander merk zijn die je fijn vindt.

Hoi,

bedankt voor je reactie! Ja ik heb ook wel een vetteige huid maar ik glim niet echt met deze foundation. Ik denk eigenlijk zelf ook een beetje dat het overbodig is maar dan ben ik weer erg nieuwsgierig en wil ik het toch uitproberen hihi.

En qua merk kan ik inderdaad ook een ander merk proberen, alleen ik zou echt niet weten welke kleur past bij mijn foundation, vandaar…

Je kan natuurlijk ook gewoon een translucent poeder halen, daar komt niet echt kleur vanaf (:

Ik zou het alleen gebruiken als je make-up (snel) verdwijnt gedurende de dag en als je gaat glimmen. Anders is het niet per se nodig.

Sowieso is een transparante poeder idd een aanrader.

Ja echt very necessary.